SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Enter zmienia oblicze

Od październikowego wydania miesięcznik Enter przechodzi metamorfozę

Spore zmiany czekają jeden z największych polskich magazynów komputerowych. Od październikowego numeru (w  sprzedaży od 15 września) Enter ma pokazywać przede wszystkim praktyczne zastosowania różnych produktów komputerowych,  oprogramowania czy technik informatycznych.

- Zmiany dotyczące struktury czasopisma są spowodowane repozycjonowaniem Chipa i Entera odkąd oba te pisma znalazły się w tej samej grupie wydawniczej (Vogel Burda Holding). Chip kieruje się w stronę osób zainteresowanych technicznymi aspektami komputerów, natomiast Enter nastawia się na praktyczne zastosowania komputerów. Dodatkowo mamy nadzieję, że dzięki zmianom w Enterze jego grupa docelowa się zwiększy - mówi nam Sebastian Watras z działu marketingu magazynu Enter.

Zmienia się także gruntownie szata graficzna Entera, która będzie bardziej przejrzysta i nowoczesna. Przede wszystkim pozwala na szybkie znajdowanie najważniejszych informacji w artykule, bez konieczności czytania całego tekstu głównego.

Od numeru 10/2004 Enter będzie się składać z trzech głównych działów: Produkty, Praktyka, Porady. Uzupełnieniem podstawowych działów będą rubryki: Wydarzenia, Na krążku oraz Magazyn - traktująca o ciekawych zastosowaniach informatyki.

- Propozycja nowej struktury i wyglądu magazynu Enter została bardzo dobrze przyjęta zarówno przez dotychczasowych wiernych czytelników Entera, jak i przez czytelników innych pism komputerowych. Przeprowadzona w czerwcu 2004 roku w seria badań focusowych wykazała, że zmiany wprowadzone w magazynie Enter wychodzą naprzeciw oczekiwaniom respondentów - dodaje Sebastian Watras.

Zmiany w czasopiśmie Enter powiększają jego grupę docelową o osoby, które są zainteresowane bardziej praktycznymi zastosowaniami komputerów do pracy lub rozrywki niż ich technicznymi szczegółami.

Nowy będzie promowany w radiu (RMF FM, Radiostacja), prasie masowej, Internecie, punktach sprzedaży detalicznej (In Medio, Empik) oraz podczas różnych eventów (m.in. World Cyber Games, Olimpiada Branży IT).

Średnia sprzedaż Entera za okres 04.2003-05.2004  wyniosła ponad 54 tys. egzemplarzy, nakład w zależności od wydania mieści się w przedziale 70 000 - 90 000.

Dołącz do dyskusji: Enter zmienia oblicze

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl