SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Epoka Lodowcowa 2” i „Ludzie Chudego” najdrożsi w nowym cenniku Polsatu

W cenniku reklamowym Polsatu na październik spoty są średnio o 12 proc. droższe niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba zapłacić za 30-sekundową reklamę przy filmie „Epoka Lodowcowa 2” i serialu „Ludzie Chudego”.

W październikowym cenniku reklamowym Polsatu najdroższe są spoty przy serialach i filmach. I tak za 30-sekundową reklamę przy filmie „Epoka Lodowcowa 2: Odwilż”, który stacja pokaże w wieczornym prime timie w piątek 8 października, trzeba zapłacić nawet 67 tys. zł. Na reklamę przy innych filmach emitowanych w tym paśmie trzeba wydać najwyżej 59,8 tys. zł. Natomiast najdroższe spoty przy poniedziałkowym „Mega Hicie” kosztują od 61,4 do 64,4 tys. zł, czyli mniej więcej tyle samo co przed rokiem – wtedy ceny najdroższych reklam w tym paśmie wynosiły od 60,9 do 65,7 tys. zł.

Jeśli chodzi o seriale, to reklamodawcy najwięcej – 65 tys. zł – muszą zapłacić za 30-sekundowy spot przed premierowymi odcinkami „Ludzi Chudego” emitowanymi w niedzielnym wieczornym prime timie. Najdroższe półminutowe reklamy przy „Szpilkach na Giewoncie” kosztują 58,3 tys. zł, a przy „Hotelu 52” – 57,6 tys. zł (oba seriale są nadawane w czwartkowe wieczory). Cena półminutowego spotu przed niedzielnymi odcinkami „Świata według Kiepskich” (emisja o 19:30) wynosi 57,7 tys. zł. Natomiast za najdroższe reklamy przy nadawanej od poniedziałku do piątku o 18:00 „Pierwszej miłości” trzeba zapłacić 57,2 tys. zł.

Wśród zagranicznych produkcji najdroższe dla reklamodawców są „Kości” (od 52,3 do 53,6 tys. zł za 30-sekundowy spot, podczas, gdy rok temu taka reklama kosztowała najwyżej 46,3 tys. zł) oraz „CSI Miami” (od 49,1 do 52,4 tys. zł za spot przy niedzielnych emisjach – o ok. 1 tys. więcej niż w październiku ub.r.). Natomiast ceny 30-sekundowej reklamy przy „Stand up. Zabij mnie śmiechem” – nowym programie rozrywkowym, który będzie emitowany w sobotnie wieczory (więcej na ten temat), wynoszą ” od 42 do 48,6 tys. zł.

W przypadku „Wydarzeń” najdroższe spoty są przed ich wydaniami w dni powszednie – kosztują 45,9 tys. zł (rok temu ich cena wynosiła 27,3 tys. zł). Jeszcze więcej – 52,7 tys. zł – trzeba wydać za spot przed niedzielną prognozą pogody o 19:20. Z drugiej strony w porównaniu z październikiem ub.r. mocno staniały reklamy przy meczach piłkarskiej Ligi Mistrzów – rok temu na najdroższy spot 30-sekundowy trzeba było zapłacić 53,4 tys. zł, a obecnie taka reklama kosztuje 38,6 tys. zł.

Ogółem koszt CPP 30-sekundowego spotu w grupie docelowej widzów w wieku 16-49 lat wzrósł w porównaniu z październikiem ub.r. o 12 proc. Przypomnijmy, że podwyżka w skali rok do roku we wrześniowym cenniku reklamowym Polsatu wyniosła 15 proc. (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: „Epoka Lodowcowa 2” i „Ludzie Chudego” najdrożsi w nowym cenniku Polsatu

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wisnia TV
http://www.youtube.com/watch?v=PhMffv8mxqo
odpowiedź
User
olek
Epoka Lodowcowa 2...Kiedy ja to oglądałem? Najpierw kino, DVD, potem płatny kanał....Zgoda, jestem dziecinny i niedojrzały, że tyle razy to oglądałem. Ale co powiedzieć o stacji, która z wielokrotnie odgrzewanego kotleta robi wielkie wydarzenie komercyjne? Przecież to jakaś kpina. To początek końca....
odpowiedź
User
taki jeden
Te, Olek. A emitowanie przez TVN po dziesiątki razy Shreka jakoś ci nie przeszkadza? OK, zrobiłeś swoje, a teraz idź na Wiertnicza po wypłatę. Żałosne sa te posty wiernych i ślepych pochlebców tefałenu.
odpowiedź