Eska traci udział w rynku
Kolejny badanie przynosi coraz słabszy wynik dla Radia Eska - zyskuje RMF Maxxx.
Wśród sieci radiowych największy udział w rynku w okresie sierpień'06 - październik'06 przypadł Esce - wynika z najnowszych badań RadioTrack realizowanych przez MillwardBrown SMG/KRC.
W stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego Eska zmniejszyła udział w rynku z 8,3 proc. do 7,8 proc.. Za nią plasuje się Audytorium 17 z udziałem 5,1 proc. (rok wcześniej – 5,4 proc.). Złote Przeboje (18 stacji - Agora) miały 3,6 proc. rynku, gdy przed rokiem generowały udział na poziomie 3,9 proc. (16 stacji).
RMF Maxxx (osiem stacji, Multimedia) osiągnęło wynik 1,0 proc., rok wcześniej te same stacje miały razem 0,5 proc. udziałów w rynku ogólnopolskim.
Wśród stacji katolickich Radio Plus i VOX FM zanotowały identyczny wynik.
Udziały w rynku (%) | sierpień 2005 : październik 2005 | sierpień 2006 : październik 2006 |
N=23 052 | N=22 921 | |
Eska [31] | 8,3% | 7,8% |
Audytorium 17 [17] | 5,4% | 5,1% |
Zlote Przeboje [18] | 3,9% | 3,6% |
RMF MAXXX [8] | 0,5% | 1,0% |
PLUS [11] | 0,9% | 0,4% |
Vox FM [8] | 0,3% | 0,4% |
Roxy [6] | 0,4% | 0,3% |
Fale:
sierpień 2005 : październik 2005 (wielkość: 23 052)
sierpień 2006 : październik 2006 (wielkość: 22 921)
Grupy celowe: wszystkie przypadki
Wielkość (nie ważona): 30 046 727 (557 712 przypadków, 100,0% całej próby)
Podobne informacje
Dołącz do dyskusji: Eska traci udział w rynku