Eurosport triumfuje
Eurosport po raz kolejny liderem wśród najchętniej oglądanych kanałów ogólnoeuropejskich.
Badanie EMS 2005 (European Media & Marketing) dotyczące popularności kanałów ogólnoeuropejskich umocniło Eurosport na pozycji lidera dziesiąty rok z rzędu. Badanie EMS dotyczy 20% najlepiej sytuowanych materialnie Europejczyków (39,5 mln widzów).
W grupie tej każdego dnia Eurosport ogląda 4.3 mln widzów, co stanowi wzrost o 600 tysięcy w porównaniu z poprzednim badaniem (EMS 2004). W przeliczeniu na średnią tygodniową, 12.3 mln widzów (31%) ogląda Eurosport, co znacznie przewyższa oglądalność innych kanałów ogólnoeuropejskich.
Najważniejsze wynik badania EMS 2005
Próba reprezentatywna dla 20% najlepiej sytuowanych materialnie Europejczyków (39,582,000 widzów).
Średni zasięg roczny :
ü Eurosport: 59.3%
ü MTV: 56.2%
ü CNN: 53.1%
ü Euronews: 40.4%
Średni zasięg miesięczny:
ü Eurosport: 45.9%
ü MTV: 42.3%
ü CNN: 34.7%
ü Euronews: 28.7%
Średni zasięg tygodniowy:
ü Eurosport: 31.1%
ü MTV: 27.9%
ü CNN: 19.0%
ü Euronews: 16.9%
Średni zasięg dzienny:
ü Eurosport: 10.9%
ü MTV: 10.3%
ü CNN: 5.7%
ü Euronews: 5.1%.
A jak Państwo oceniają Eurosport?
Dołącz do dyskusji: Eurosport triumfuje