SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Eurosport triumfuje

Eurosport po raz kolejny liderem wśród najchętniej oglądanych kanałów ogólnoeuropejskich.

 Badanie EMS 2005 (European Media & Marketing) dotyczące popularności kanałów ogólnoeuropejskich umocniło Eurosport na pozycji lidera dziesiąty rok z rzędu. Badanie EMS dotyczy 20% najlepiej sytuowanych materialnie Europejczyków (39,5 mln widzów).

W grupie tej każdego dnia Eurosport ogląda 4.3 mln widzów, co stanowi wzrost o 600 tysięcy w porównaniu z poprzednim badaniem (EMS 2004). W przeliczeniu na średnią tygodniową, 12.3 mln widzów (31%) ogląda Eurosport, co znacznie przewyższa oglądalność innych kanałów ogólnoeuropejskich.

Najważniejsze wynik badania EMS 2005

Próba reprezentatywna dla 20% najlepiej sytuowanych materialnie Europejczyków (39,582,000 widzów).

Średni zasięg roczny :

ü     Eurosport:                       59.3%

ü     MTV:                              56.2%

ü     CNN:                              53.1%

ü     Euronews:                      40.4%

 

Średni zasięg miesięczny:

ü     Eurosport:                   45.9%

ü     MTV:                              42.3%

ü     CNN:                              34.7%

ü     Euronews:                      28.7%

Średni zasięg tygodniowy:

ü     Eurosport:                   31.1%

ü     MTV:                              27.9%

ü     CNN:                              19.0%

ü     Euronews:                      16.9%

Średni zasięg dzienny:

ü     Eurosport:                   10.9%

ü     MTV:                              10.3%

ü     CNN:                              5.7%

ü     Euronews:                      5.1%.

A jak Państwo oceniają Eurosport?

Dołącz do dyskusji: Eurosport triumfuje

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl