„Existence” stał się dwumiesięcznikiem
Luksusowy magazyn „Existence” (Ginza Media Group) od najnowszego numeru, który ukazał się 5 marca br., zmienił cykl wydawniczy na dwumiesięczny.
„Existence”, który zadebiutował na rynku pod koniec marca ub.r., dotychczas był kwartalnikiem. Wraz z ze zmianą częstotliwości tytuł zwiększył nakład z 12 tys. do 20 tys. egz. i staniał, bo kosztuje obecnie 12 zł (wcześniej 15 zł). Bez zmian pozostała jego objętość (160 stron). Wydawca przewiduje, że nakład magazynu nadal będzie rosnąć.
Wprowadzono też zmiany w formule okładek „Existence, na których widnieją teraz zdjęcia bohaterów wywiadów drukowanych w magazynie. Wcześniej były na nich prace osób biorących udział w organizowanym przez Ginza Media Group konkursie „Art of Existence” – teraz są one publikowane wewnątrz pisma.
1 marca br. ruszyła kampania reklamowa tytułu, która w komunikacji podkreśla, że jest on podzielony na dwie części dotyczące dwóch filozofii życia. Akcja realizowana jest na billboardach w Warszawie oraz w salonach prasowych sieci Empik, Relay i InMedio w całym kraju. Kreację przygotował dyrektor artystyczny Ginza Media Group Igor Żakowski, a media zaplanowało wydawnictwo we własnym zakresie
Dołącz do dyskusji: „Existence” stał się dwumiesięcznikiem