SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Feministyczny kwartalnik „G’rls Room” zadebiutuje w grudniu

- Oddajemy głos kobietom oraz wszystkim, którym równe prawa i tolerancja nie są obce - mówi Paulina Klepacz, redaktor prowadząca nowego kwartalnika „G’rls Room”, który pojawi się w sprzedaży 5 grudnia.

Wydawnictwo EnterMundo, właściciel magazynu online o kulturze i stylu życia „enter the Room” wprowadza 5 grudnia na rynek nowy feministyczny tytuł - magazyn „G’rls Room”. Pismo będzie skierowane do kobiet w każdym wieku, wbrew temu, że tytuł zawiera słowo „girl”.

- Pierwsze wydanie może sugerować młodszą grupę odbiorców, natomiast mamy już w planach kolejne wydanie, mające przełamać stereotypy dzielące kobiety ze względu na wiek czy status społeczny - mówi Wirtualnemedia.pl Magdalena Olszewska, PR & marketing manager kwartalnika. - Jeśli chodzi o odbiorców, to spodziewamy się zainteresowania głównie w dużych miastach, ale chcemy dotrzeć do jak największego grona czytelniczek, dlatego planujemy wysłać egzemplarze magazynu do publicznych ośrodków kultury w mniejszych miejscowościach - dodaje Olszewska.

Magazyn chce wspierać kobiety i „kształtować kobiecą solidarność, jak i zachęcać je do pozytywnego postrzegania samych siebie i innych”.

W „G’rls ROOM” znajdą się wywiady, felietony, artykuły poruszające aktualne zjawiska skupione wokół spraw socjologiczno-tożsamościowych, kulturalnych i lifestyle’owych.

Pismo będzie liczyło 72 strony i będzie się ukazywało w formacie 170x245 mm. Na zespół redakcyjny składa się pięć kobiet, prace redakcji wspierać będzie grono współpracowników, wśród których są także mężczyźni.

Do kampanii promującej nowy tytuł jako ambasadorki zostały zaproszone m.in. Harel, autorka bloga „O modzie subiektywnie”, Zuza Kuczyńska, stylistka i właścicielka marki z ekskluzywną bielizną Le Petit Trou, producentka filmowa Maria Gołoś czy designerka Aga Naplocha i programistka Marta Sztybor, założycielki The Awwwesomes.

Nakład nowego kwartalnika wyniesie 5,5 tys. egzemplarzy, a cena 9 zł. Magazyn będzie dystrybuowany od 5 grudnia br. w salonach sieci Empik oraz w artystycznych księgarniach i concept store’ach, m.in.: Idea Fix, Super Salon, Sen Nocy Letniej, Mocak Bookstore, Pępek Sztuki, Art Bookstore (Królikarnia).

Dołącz do dyskusji: Feministyczny kwartalnik „G’rls Room” zadebiutuje w grudniu

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Racjonalny
Żeby to była jeszcze kobieca odmiana Playboya, to rozumiem. Ale zapowiada się kolejna gazetka z serii mowa-trawa, przeznaczona dla zdychającej kasty kawiarnianych intelektualistów w stylu Simone de Beauvoir.
0 0
odpowiedź
User
good
W grudniu pierwsze wydanie w marcu ostatnie...
0 0
odpowiedź
User
Indygo
Odwazne dziewczyny, nie ma co. Wchodzic z takim pismem na rynek w takim momencie
0 0
odpowiedź