SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agencja iProspect obroniła budżet Ferrero

Firma Ferrero, producent słodyczy takich jak Ferrero, MonCheri, Kinder czy Nutella, rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Do współpracy wybrała obsługującą ją poprzednio agencję mediową iProspect (Grupa Dentsu). 

Przetarg mediowy Ferrero trwał kilka miesięcy. Miał charakter międzynarodowy i obejmował kilka rynków, w tym Polskę.

Koncern zdecydował, że planowaniem i zakupem mediów na polskim rynku zajmie się należąca do Grupy Dentsu agencja iProspect. Oznacza to kontynuowanie współpracy w tym zakresie, rozpoczętej w 2001 roku.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

iProspect odpowiada za planowanie i zakup mediów zarówno offline, jak i digital. Budżet Ferrero szacowany jest na 37,1 mln dolarów rocznie (wg COMvergence). 

W ostatnich dniach informowaliśmy, że marka Kinder przedłużyła o kolejny rok dotychczasową współpracę z agencją MullenLowe Warsaw, która odpowiada za kompleksową obsługę marki w social mediach. 

Dołącz do dyskusji: Agencja iProspect obroniła budżet Ferrero

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Jakiś zakaz komentowania jest produktów w/w firmy?
odpowiedź
User
mike
Będzie ostrzeżenie odnośnie jednego ze składników którego nazwy nie można wymieniać na WM
odpowiedź