Filip Beźnicki: z Havas Media Group do Accenture Song
Filip Beźnicki rozpoczął pracę jako client lead w firmie consultingowej Accenture Song. Wcześniej związany był z Havas Media Group.
Filip Beźnicki na nowym stanowisku wspiera klientów w określeniu kierunków rozwoju modeli biznesowych, produktów i usług, przy wykorzystaniu nowych technologii, kreacji i UX. Zajmuje się również consultingiem w zakresie budowy i transformacji marek.
Poprzednio przez dwa lata związany był z Havas Media Group, ostatnio jako digital strategy director. Był odpowiedzialny za rozwój i standaryzację strategii oraz oferty digitalowej w grupie krajów bałtyckich (Litwa, Łotwa, Estonia). Wcześniej przez sześć lat pracował w agencji reklamowej Saatchi&Saatchi IS, gdzie do jego zadań należało doradztwo w obszarze rozwoju marek w digitalu.
Beźnicki doświadczenie zawodowe doświadczenie gromadził także w Next Agency oraz agencjach mediowych Starcom i Mediacom.
Absolwent Szkoły Głównej Handlowej.
Accenture Song do maja br. działała pod nazwą Accenture Interactive. – Accenture Song symbolizuje podróż, jaką odbywamy wraz z klientami w postpandemicznym świecie – mówi David Droga, CEO & creative chairman Accenture Song.
Dołącz do dyskusji: Filip Beźnicki: z Havas Media Group do Accenture Song