“Film” zyska odświeżoną szatę graficzną
Od listopadowego numeru, który ukaże się pod koniec miesiąca, miesięcznik “Film” (Point Group) zyska nową szatę graficzną, modyfikacje dotyczyć będą tez zawartości pisma.
W ramach zmian, czcionki będą bardziej czytelne, a kolorystyka miesięcznika ma stać się “weselsza”. Na okładce magazynu obok tradycyjnych zdjęć gwiazd częściej zaczną gościć fotografie filmowe w postaci planów czy kadrów.
Dłuższa i bogatsza będzie otwierająca pismo sekcja aktualności. Z kolei sekcja recenzji będzie zostanie bardziej uporządkowana, a filmy będą wartościowane za pomocą objętości poszczególnych krytyk: im film bardziej polecany i godny obejrzenia - tym dłuższa będzie jego recenzja.
Bez zmian pozostanie objętość miesięcznika, wynosząca 100 stron, jak i jego cena (6,90 zł).
Autorem zmian szaty graficznej “Filmu” jest dyrektor artystyczny magazynu Marek Trojanowski.
Z danych ZKDP wynika, że średnie rozpowszechnianie płatne razem “Filmu” w okresie od stycznia do lipca br. wyniosło 42 559 egz.
Dołącz do dyskusji: “Film” zyska odświeżoną szatę graficzną