FleishmanHillard Fishburn zajmie się obsługą PR marki Tanqueray w Europie
Agencja FleishmanHillard Fishburn wygrała przetarg firmy Diageo na obsługę public relations marki ginu Tanqueray w Europie.
Agencja FleishmanHillard Fishburn wygrała czteroetapowy przetarg. Jego szczegółów jednak nie ujawniono. Diageo po raz pierwszy zdecydowało się wybrać do obsługi marki Tanqueray agencję, która odpowiada za całą Europę.
Dedykowany zespół agencji w Wielkiej Brytanii opracuje europejską strategię PR dla marki ginu. Będzie współpracować z zespołem marki w Diageo w celu podejmowania działań mających „napędzać rozwój” brandu w Europie.
Pracami dla Tanqueray w FleishmanHillard Fishburn kierować będzie Sherawaye Hagger, dyrektora ds. obsługi marek luksusowych. Będzie raportować do Lauren Winter, dyrektora ds. marki konsumenckiej i marketingu w regionie EMEA.
Dołącz do dyskusji: FleishmanHillard Fishburn zajmie się obsługą PR marki Tanqueray w Europie