Platforma Flixmojo wchodzi na polski rynek, dostęp za 9,99 zł miesięcznie
Platforma VoD Flixmojo debiutuje na polskim rynku. Na tle konkurencji ma wyróżniać się ofertą kinowych klasyków, serialami z dawnych lat (typu „Siedemnaście mgnień wiosny”) czy bajkami dla dzieci („Rumcajs”). Miesięczna subskrypcja kosztuje 9,99 zł.
Właścicielem marki jest Digital Video Management Ltd. (DVM), dostawca cyfrowych treści video i dystrybutor filmów fabularnych, seriali i programów telewizyjnych. Flixmojo ma wyróżniać się kontentem - znajdą się na niej przede wszystkim filmy i seriale z dawnych lat, ulubione klasyki, wielkie kino światowe.
W sumie w ofercie znajduje się ok. tysiąca pozycji. Wśród nich jest biblioteka seriali animowanych dla dzieci, seriale amerykańskie, polskie, czeskie i rosyjskie. FlixMojo finalizuje również pozyskanie praw do dużej biblioteki kina Bollywood oraz takich firm jak Europa Corp., Filmax, LatidoFilms, American Films, Gaumont.
Wszystkie filmy dostępne są w polskich wersjach językowych. Co tydzień planowane są premiery.
Platforma chce walczyć na mocno konkurencyjnym rynku - gdzie mocną pozycję ma Netflix, a są jeszcze HBO Go, Player czy Ipla. A wkrótce może pojawić się Disney+.
- Netflix, HBO, Player i Ipla reprezentują całkowicie inny kontent. My specjalizujemy się w niszy opartej na klasykach, evergreenach, rzeczach które nigdy na tych platformach się nie znajdą, do których widz ma szacunek ze względu na aspekt wywodzący się z historii kina (wielkie dzieła filmowe, znane choć trochę zapomniane) oraz sentyment ze względu na to, że zna ten repertuar z czasów dzieciństwa – tłumaczy Edyta Bach odpowiedzialna za PR Flixmojo z ramienia Ipublicity.
- Wspomniane platformy specjalizują się przede wszystkim w kontencie wyprodukowanym przez siebie. My nie jesteśmy konkurencja - jesteśmy raczej szafą pełną ciekawostek z przeszłości - dodaje Bach.
Na początek użytkownik znajdzie tam legendarne pozycje, m.in.: czeski serial dla młodzieży „Arabela”, rosyjski „Siedemnaście mgnień wiosny” ze kultowym Stirlitzem, „Sagę rodu Forsyte’ów” czy „Rumcajsa” dla dzieci. Platforma oferuje też bogatą ofertę klasyki – m.in. produkcje Romana Polańskiego, Akiry Kurosawy, czy Roberto Rosseliniego, filmy z Jane Fondą, Robertem Redfordem, Johnem Waynem i Michaelem Cainem. FlixMojo realizować będzie również produkcje własne - na początek mini serial - przynajmniej dwa sezony komediowego serialu typu sitcom w języku angielskim.
Platforma to nie tylko polski rynek. - Za chwilę ruszamy w Hiszpanii. W planach jest przede wszystkim Azja, głodna efektów długiej historii kinematografii zza Himalajów i Pacyfiku. Więcej zdradzać na razie nie możemy – mówi Bach.
Dostęp do Flixmojo oferowany jest w cenie 9,99 zł netto miesięcznie (119 zł rocznie). Produkcje można oglądać poprzez przeglądarki internetowe jak i aplikacje: telefony z systemem iOS, telefony z systemem Android, aplikację na platformie Roku, aplikację na telewizory z systemem Android, poprzez system OperaTV, aplikację Fire TV, czy aplikację Apple TV.
Ostatnio informowaliśmy, że w drugiej połowie 2021 roku usługi streamingu wideo HBO w Ameryce Południowej i Europie, m.in. w Polsce, zostaną zastąpione przez nową platformę HBO Max.
Także organizatorzy festiwalu Millennium Docs Against Gravity poinformowali, że tworzą dokumentalnego Netflixa. Od 18 grudnia rusza serwis Vod.mdag.pl.
W grudniu na globalną ekspansję zdecydowała się też platforma DAZN. Wystartowała na 200 nowych rynkach, w tym także polskim. Miesięczny abonament wynosi 7,99 zł i na razie w jej ofercie są dostępne głównie wydarzenia bokserskie.
Dołącz do dyskusji: Platforma Flixmojo wchodzi na polski rynek, dostęp za 9,99 zł miesięcznie