Fly.pl i Easygo.pl z jednym Contact Center
Klientów Fly.pl obsługiwać będzie zespół konsultantów należący do EasyGo.pl. Zawarta umowa ma podnieść skuteczność sprzedażową Fly.pl.
Obie spółki zachowują pełną niezależność prawną i organizacyjną, a świadczone usługi rozliczane będą na zasadzie outsourcingu.
Obecnie, wzorem firmy macierzystej chcemy skupić nasze działania na pozyskiwaniu klienta poprzez różnorodne działania marketingowe i aktywną współpracę z organizatorami podróży. Obsługę pozyskanego przez nas ruchu pozostawiamy jednak zewnętrznym profesjonalistom - twierdzi Grzegorz Bosowski, dyrektor zarządzający Fly.pl.
Spółka Comvel po dwóch latach funkcjonowania, dzięki zdobytym
doświadczeniom, podjęła decyzję o modyfikacji strategii biznesowej
. - Wspólnie z szefostwem centrali Comvel'a bacznie obserwujemy
cały rynek turystyczny - wyjaśnia reorganizację sprzedaży Bosowski.
Dodaje, że w ocenie jego i centrali firmy, to najlepsze turystyczne
Contact Center w Polsce. Anna Zielińska, marketing specialist
Comvel Polska twierdzi, że na zmianę Contact Center nie miał wpływu
kryzys gospodarczy. - Nie byliśmy zadowoleni z konwersji sprzedaży,
stąd ta decyzja - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Anna
Zielińska.
EasyGo.pl rok 2008 zamknął przychodem w wysokości 51,5 mln zł i
zyskiem netto w wysokości 510 tys. zł. - Przyjęta przez nas
strategia sprzedaży oparta o doskonale zorganizowany i świetnie
wyszkolony zespół doradców przyniosła jak widać najlepszy finansowy
efekt na rynku - komentuje Mateusz Kazieczko, prezes
EasyGo.pl.
- Każdy z czterech minionych miesięcy 2009 roku zamknęliśmy
zwiększeniem sprzedaży w porównaniu do analogicznych miesięcy
sprzed roku. W pierwszych 20 dniach maja 2009 mieliśmy o 70 proc
sprzedaży więcej niż rok wcześniej - mówi portalowi
Wirtualnemedia.pl Andrzej Glapiak PR & B2B Manager EasyGo.pl.
Dodaje, że firma cały czas się rozwija. Pod koniec minionego roku
zwiększyła zatrudnienie o kilkanaście osób. - Z całą pewnością
projekt z Fly.pl miał w tym zakresie znaczenie - mówi.
Zarówno EasyGo.pl jak i Fly.pl zachowują pełną niezależność prawną,
organizacyjną i brandową, zaś świadczone usługi rozliczane będą w
oparciu o umowę outsourcingową. - Prawie nic się nie zmienia -
wyjaśnia Grzegorz Bosowski. - Nasza siedziba i cały zespół
pozostają w Warszawie. Zmienia się tylko Contact Center, w którym
obsługiwani będą nasi klienci.
Klienci Fly.pl nie odczują żadnych zmian technologicznych. Systemy
informatyczne wdrożone do realizacji projektu pozwolą konsultantom
EasyGo.pl na błyskawiczne rozpoznanie dzwoniącego lub składającego
internetowe zamówienie klienta. Jakość obsługi pozostanie
identyczna dla obu obsługiwanych firm.
Dołącz do dyskusji: Fly.pl i Easygo.pl z jednym Contact Center