Food Network w ofercie Premium TV biura reklamy TVN Media
Od 1 stycznia 2018 roku kanał Food Network znajdzie się w ofercie Premium TV w ramach biura reklamy TVN Media.
Zakup czasu reklamowego Food Network możliwy jest w ramach produktów spotowych Premium TV: „Kobieta Premium”, „Miasta Premium” oraz w pakiecie kontekstowym „Lifestyle” - podaje biuro prasowe TVN.
Oprócz Food Network, w segmencie kanałów Premium TV znajdują się TVN24, TVN24 BiŚ, TVN Style, TVN Turbo, TVN 7 oraz TV Puls. Sprzedażą czasu reklamowego Food Network dotychczas zajmował się broker Polsat Media.
Biuro Reklamy TVN od stycznia 2018 roku wprowadza nowy cennik reklam dla stacji z grupy TVN i wielu kanałów tematycznych, wedle którego ceny wzrosną o 4-8 proc.
W październiku br. Food Network miało 0,12 proc. udziałów w rynku w grupie ogólnej oraz 0,15 proc. w komercyjnej.
Dołącz do dyskusji: Food Network w ofercie Premium TV biura reklamy TVN Media