SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

FOX Life promuje dziewiąty sezon "Chirurgów"

Kanał FOX Life rozpoczął emisję dziewiątego sezonu serialu "Chirurdzy". Wspierają ją działania promocyjne obejmują telewizję, radio i prasę.

Kampania w telewizji obejmuje emisję billboardów sponsorskich w Polsacie i TVN oraz emisję spotów reklamowych na kanałach FOX International Channels. Działania promocyjne prowadzone są także w radiu (RMF FM), prasie ("Teleprogramy", "Tele Program", "Telewidz", "Tele Przewodnik") oraz w internecie (Filmweb, Onet, Gazeta.pl, działania SEM prowadzone w ramach Google i YouTube).

Dodatkowo na stronie foxlife.pl znalazła się aplikacja konkursowa „Jak dobrze znasz anatomię bohaterów Grey’s Anatomy: Chirurdzy”, w której można zaprojektować breloczek z podobizną swojego ulubionego bohatera serialu. Z kolei na stronie WWW Cyfrowego Polsatu jest aplikacja zręcznościowa "Uratuj pacjenta", pozwalająca na wygranie m.in. ekspresów do kawy.

Za strategię i kreację odpowiedzialny jest dział marketingu FOX International Channels Poland, zaś media zaplanował dom mediowy Vizeum. Działania potrwają trzy tygodnie.

Dziewiąty sezon amerykańskiego serialu "Chirurdzy" emitowany jest w FOX Life w środy o 21.00 począwszy od 9 stycznia br.

Dołącz do dyskusji: FOX Life promuje dziewiąty sezon "Chirurgów"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl