SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Fun Club” rośnie, “Popcorn” i “Dziewczyna” ostro w dół

Większość magazynów dla młodzieży zanotowało w listopadzie ub.r. spadki sprzedaży ogółem, najwięcej straciły miesięczniki “Popcorn” i “Dziewczyna”. Największy wzrost zanotował natomiast “Fun Club”.

Z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wynika, że pozycję lidera w listopadzie ub.r. utrzymał dwutygodnik „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą ogółem na poziomie 161 812 egz. i stratą wynoszącą 15,07 proc.

Na drugie miejsce z czwartego wskoczył miesięcznik “Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), który sprzedał się w liczbie 90 176 egz., notując największy w zestawieniu wzrost, wynoszący 21,98 proc.

Podium zamyka także wydawany przez Bauera magazyn “Twist”. Jego sprzedaż ogółem zmalała w listopadzie ub.r. o 28,61 proc. do 78 541 egz., a tytuł spadł z miejsca drugiego.

Największy spadek w rankingu dotknął zajmującego siódme, ostatnie miejsce miesięcznika “Popcorn” (Ringier Axel Springer Polska). Jego sprzedaż ogółem poszybowała w dół aż o 52,77 proc. i wyniosła 25 033 egz. W listopadzie 2011 roku kosztował on 2,99 zł, rok wcześniej - 2,30 zł. Z kolei także należąca do tego wydawcy “Dziewczyna” straciła niewiele mniej, bo jej sprzedaż spadła o 46,43 proc. i wyniosła 31 068 egz.

Z powodu złych wyników sprzedaży, Springer zdecydował się na zamknięciu obu tych magazynów (więcej na ten temat). Jednak wrócą one w najbliższych tygodniach na rynek, bo licencję na ich wydawanie zakupiła firma BPV Polska (dowiedz się więcej). Spółka ta zamierza obniżyć ich ceny.

Wirtualnemedia.pllistopad
ZKDP20112010
TytułSprzedaż ogółem
Bravo161 812190 517
Fun Club90 17673 929
Twist78 541110 016
Bravo Girl69 97680 416
13 Magazyn Nastolatki49 63644 548
Dziewczyna31 06857 990
Popcorn25 03353 004


W listopadzie ub,r. w porównaniu do października ub.r. największy wzrost sprzedaży zanotował “13 Magazyn Nastolatki” (Egmont Polska), którego wynik poszedł do góry o 72,41 proc. Najwięcej stracił zaś “Popcorn” (25,08 proc.). 

Wirtualnemedia.pl2011
ZKDPlistopadpaździernik
TytułSprzedaż ogółem
Bravo161 812182 368
Fun Club90 17680 195
Twist78 541108 654
Bravo Girl69 97690 130
13 Magazyn Nastolatki49 63628 790
Dziewczyna31 06837 637
Popcorn25 03333 414


 

Dołącz do dyskusji: “Fun Club” rośnie, “Popcorn” i “Dziewczyna” ostro w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl