SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

G+J Polska broni się

Zarzuty Edipresse Polska są nieprawdziwe

Wczoraj Gruner + Jahr Polska przesłało informację prasową dotyczącą reklamy prasowej tygodnika Naj /G+ J Polska/ - "Najlepszy właśnie do czytania" w odpowiedzi na pismo ze strony wydawnictwa Edipresse Polska, które zarzuciło Gruner + Jahr Polska nierzetelność.

"Z dużym niepokojem i zdumieniem Gruner +Jahr Polska odnalazło tzw. "Protest Edipresse" na łamach serwisu Media i Marketing. Jako wydawca, któremu przedstawiane są zarzuty z przykrością musimy odnotować, że Edipresse nie poinformował nas o ewentualnych zarzutach mimo, że dotychczas obowiązującym obyczajem wśród wydawców należących do PBC było wnoszenie spraw związanych z uchybieniami w posługiwaniu się badaniami na forum PBC. (...)
Celem reklamy tygodnika Naj było przede wszystkim pokazanie znaczącego wzrostu czytelnictwa tygodnika "Naj" na przestrzeni pierwszych czterech miesięcy br. (styczeń, luty, marzec, kwiecień 2002), co obrazuje wykres zamieszczony w reklamie.
W rankingu czytelnictwa w kwietniu br. tygodnik "Naj" miał największy wskaźnik czytelnictwa wśród czytelniczek wśród tygodników kobiecych. Potwierdzeniem tego faktu jest list skierowany przez Prezesa PBC Marka Frąckowiaka do Pana Krzysztofa Mijakowskiego z wydawnictwa Edipresse.

Uważamy, że przekaz hasła reklamowego "Najlepszy właśnie do czytania" w połączeniu z poniższym wykresem jasno obrazuje, że czytelnictwo tygodnika "Naj" w wymienionych miesiącach znacząco wzrosło - informuje Kinga Dubicka-Chmielewska, Dyrektor Grupy Marketingu i Reklamy Gruner + Jahr Polska.

Dołącz do dyskusji: G+J Polska broni się

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl