GaduSonda będzie badać opinie internautów
Spółka Gadu-Gadu uruchomiła nową usługę badawczą, GaduSondę.Umożliwi ona badanie rynku w oparciu o internetową społecznośćskupioną wokół komunikatora.
GaduSonda pozwala na przeprowadzanie standardowych ankietinternetowych, jak i badania realizowane on-line wewnątrz firm iinstytucji. Grupę respondentów stanowią użytkownicy Internetu,którzy sami zarejestrują się w panelu badawczym. Obecnie jest tojuż ponad 1900 osób. Rejestracja pozwala na udział w programielojalnościowym, w którym na internautów czekają nagrody. Waktualnej edycji jest to laptop.
GaduSonda prowadzona jest przez nowy dział spółki Gadu-GaduS.A., specjalizujący się w realizacji badań rynku i opinii wśródużytkowników sieci Gadu-Gadu. Jak dotąd przeprowadzono 9 badań, wktórych skład weszło ponad 4700 indywidualnych wywiadów. Pierwszeprzykładowe wyniki przeprowadzonych ankiet przedstawiono na IXKongresie Badaczy Rynku i Opinii PTBRiO w Warszawie. Projekt byłteż prezentowany podczas IV Kongresu Marketingu Młodzieżowego.
Szacuje się, że jedna trzecia Polaków korzysta z internetu,liczba ta stale rośnie. Wśród tych 13 mln internautów, około połowakorzysta z komunikatora Gadu-Gadu.
Dołącz do dyskusji: GaduSonda będzie badać opinie internautów