"Gazeta Wyborcza" z Alkoholtestem
"Gazeta Wyborcza" przygotowała kolejny dodatek dla kierowców oraz Alkoholtest.
W poniedziałek, 26 lipca na łamach "Gazety" ukaże się informator prezentujący najważniejsze zmiany, jakie czekają kierowców w przepisach ruchu drogowego. Dzień później, we wtorek "Gazeta" opisze, czym grozi jazda po alkoholu i dopalaczach.
W środę, 28 lipca będzie można kupić Alkoholtest - test trzeźwości. Cena "Gazety Wyborczej" i Alkoholtestu wyniesie 3,99 zł.
W sprzedaży wysyłkowej dostępny będzie również profesjonalny alkomat w cenie 99 zł.
Wydanie "Gazety Wyborczej" z alkomatem będzie promowane w stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne), w dzienniku "Metro"oraz poprzez autopromocję. Kreację kampanii przygotowała agencja JiS Advertising, za zakup mediów odpowiadał Starlink.
Dołącz do dyskusji: "Gazeta Wyborcza" z Alkoholtestem