SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Gdańska Fundacja Przedsiębiorczości postawiła na Personal PR

Agencja Personal PR rozpoczęła współpracę z Gdańską Fundacją Przedsiębiorczości przy organizacji cyklicznych spotkań networkingowych odbywających się w ramach międzynarodowego projektu Creative Cities. W zakresie zadań agencji są również działania media relations przeprowadzane dla tych wydarzeń.

W ramach nawiązanej współpracy agencja Personal PR będzie odpowiedzialna za przygotowanie tematów poszczególnych spotkań networkingowych. Zajmie się pozyskaniem prelegentów oraz prowadzeniem wydarzeń.

Personal PR odpowiadać będzie za prowadzenie działań komunikacyjnych związanych z wydarzeniami.

Umowa została podpisana na 6 miesięcy.

Celem prowadzonego przez Gdańską Fundację Przedsiębiorczości projektu Creative Cities jest stworzenie oraz systematyczny rozwój klastra branż kreatywnych na terenie Metropolii Gdańskiej. Klaster ma inicjować współpracę sektora MMSP, uczelni wyższych, administracji publicznej oraz instytucji badawczych.

Dołącz do dyskusji: Gdańska Fundacja Przedsiębiorczości postawiła na Personal PR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl