GfK z większościowymi udziałami w Chart-Track
GfK nabyła większościowe udziały w firmie badawczej Chart-Track.
Do tej pory GfK miała 9 procent udziałów w Chart-Track. Teraz dokupiła kolejne 46 procent - informuje serwis Brand Republic. Z kolei pozostałe 45 procent udziałów należy do organizacji Entertainment and Leisure Software Publisher Association oraz Irish Recorded Music Association.
Firma Chart-Track powstała w 1996 roku. Zajmuje się ona monitoringiem poziomu sprzedaży gier, muzyki i wideo w Wielkiej Brytanii, Irlandii i Danii.
Zadowolenia z przejęcia większościowych udziałów przez GfK nie kryje dyrektor zarządzający Chart-Track John Pinder: "Jesteśmy zachwyceni, że dołączamy do GfK Group. Mamy też pewność, że da nam to solidną podstawę do przyszłego wzrostu i z niecierpliwością czekamy na dalszy rozwój naszych usług. Przede wszystkim jednak możliwość wejścia w silną międzynarodową sieć GfK przyniesie ogromne korzyści naszym klientom."
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: GfK z większościowymi udziałami w Chart-Track