Glamour gotowy do debiutu
Ekspert w dziedzinie urody w z Bauera do Glamour
Polska edycja magazynu Glamour będzie drukowana w polsko - amerykańskiej drukarni RR Donnelley w Krakowie.
G+J Polska poprzez Glamour wprowadza na polski rynek prasowy nową jakość papieru. Magazyn drukowany będzie na papierze UPM Finesse, który jest absolutną nowością w Polsce i został zaoferowany po raz pierwszy specjalnie do druku magazynu Glamour.
UPM Finesse to papier, który posiada jedne z najwyższych parametrów technicznych: jasność (ISO) 93%, wybielenie (CIE) 130, nieprzezroczystość (ISO) 90 - 98%. UPM Finesse jest papierem używanym na jednym z najbardziej wymagających rynków - rynku azjatyckim, dla magazynów takich jak japońska i tajwańska edycje Elle.
Wybór drukarni oraz papieru zapewni jedną z najwyższych jakości druku jaką można uzyskać na polskim rynku.
Oliver Voigt, prezes G+J Polska, powiedział:
"Jestem przekonany, że zaoferujemy naszym czytelnikom i reklamodawcom magazyn możliwie najwyższej jakości.
Glamour to wielka szansa, której nikt nie powinien przeoczyć. Dlatego przedłużamy termin zamknięcia sprzedaży reklam o tydzień, do 14 marca."
Tymczasem Magdalena Groszewska zajmująca obecnie stanowisko Dyrektora ds. Klientów Strategicznych w "Twoim Stylu" i magazynie "Twój Styl Look" , dołączy do magazynu GLAMOUR i G+J Polska w kwietniu br.
W G+J Magdalena Groszewska obejmie nowoutworzone stanowisko Konsultanta ds. Urody, w randze Dyrektora, grupy pism kobiecych G+J.
Oliver Voigt , Prezes G+J Polska powiedział:
"Jestem bardzo szczęśliwy, że jeden z najbardziej cenionych ekspertów w dziedzinie urody i pielęgnacji dołączy do G+J Polska. Zrozumienie potrzeb klientów branży urodowej jest niezwykle istotne dla utrzymania wiodącej pozycji na rynku magazynów dla kobiet. Pani Magdalena Groszewska jest osobą w pełni spełniającą nasze oczekiwania i najbardziej predysponowaną na to stanowisko.
Z Magdaleną Groszewską , która od 1993 - 1999 roku była Szefem Działu Urody w "Twoim Stylu", od 1999 - do połowy 2002 roku Redaktor Naczelną miesięcznika "Uroda" , a następnie Dyrektorem Działu Klientów Strategicznych w "Twoim Stylu" i magazynie "Twój Styl Look" , G+J Polska robi kolejny, bardzo ważny krok aby zapewnić swoim klientom najwyższy możliwy poziom usług, jeszcze lepsze zrozumienie ich potrzeb i oczekiwań oraz dalszą, pełną sukcesów współpracę."
Dołącz do dyskusji: Glamour gotowy do debiutu