SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Glamour” zyskał najwięcej, “Sukces” poniżej 20 tys. egz.

Większość miesięczników shoppingowych i lifestylowych zanotowało w lutym br. spadki sprzedaży, najwięcej stracił ostatni w rankingu “Sukces”. Z kolei największy wzrost zanotował “Glamour”, a liderem pozostał “Twój Styl”.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, średnia sprzedaż ogółem “Twojego Stylu” w lutym 2011 roku wyniosła 267 485 egz. i była niższa o 7,69 proc. niż w lutym 2010 roku.

Na drugim miejscu z wynikiem na poziomie 145 143 egz. znalazł się magazyn shoppingowy “Avanti” (Agora), którego średnia sprzedaż ogółem spadła o 2,58 proc. Trzecią lokatę zajął miesięcznik „Joy” (Marquard Media Polska), który w lutym br. rozchodził się w średnim nakładzie 132 464 egz. Tytuł ten zanotował spadek o 13,79 proc.

Największy wzrost w zestawieniu zanotował magazyn “Glamour” (G+J Polska), zajmujący piąte miejsce. Jego wynik sprzedażowy wzrósł o 19,92 proc. do 109 299 egz.

Z kolei największy, wynoszący 22,46 proc., spadek dotknął pisma “Sukces” (Wydawnictwo Przekrój). Jego średnia sprzedaż ogółem w lutym br. wyniosła tylko 16 290 egz., co dało mu ostatnie miejsce w rankingu.

Wirtualnemedia.plluty
20112010
ZKDPsprzedaż ogółem
Twój Styl267 485289 762
Avanti145 143148 984
Joy132 464153 652
Cosmopolitan111 857111 399
Glamour109 29991 141
Pani105 593116 171
In Style - Edycja Polska82 71885 270
Zwierciadło82 588101 658
Hot Moda & Shopping76 283-
Elle69 30860 033
Uroda55 83749 241
Shape25 88527 613
Sukces16 29021 008


Porównując dane z lutego do tych z poprzedniego miesiąca widać, że najwięcej zyskał “Twój Styl” (25,86 proc.), a najwięcej stracił “Cosmopolitan” (23,47 proc.). 

Wirtualnemedia.pllutystyczeń
20112010
ZKDPsprzedaż ogółem
Twój Styl267 485212 526
Avanti145 143136 880
Joy132 464131 599
Cosmopolitan111 857146 162
Glamour109 299105 391
Pani105 593103 767
In Style - Edycja Polska82 71881 367
Zwierciadło82 58885 839
Hot Moda & Shopping76 28366 817
Elle69 30873 640
Uroda55 83755 436
Shape25 88527 670
Sukces16 29019 158


 

Dołącz do dyskusji: “Glamour” zyskał najwięcej, “Sukces” poniżej 20 tys. egz.

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Cham wirtualny
Brawa dla Agaty Daniluk z Sukcesu! Sprowadzenie ludzi z byłego Dziennika, gdzie liczyło się nie tylko politykierstwo, ale układy, koleżeństwa i krętactwo, kończy się właśnie takim sukcesem dla każdej gazetki. W swoim "sukcesie" Daniluk jak widać przegoniła swoją poprzedniczkę, o której słuch medialny zaginął- Basię Stanisławczyk. Czy pisze teksty z pogłębionym researchen po 500 zł? W trendzie spadających honorariów już chyba tyle w 2011 roku bowiem powinna dostawać. W 2012 nie więcej niż 200 zł.
odpowiedź
User
pipe212
anka jurgaś jest bardzo zdolna. Robi fajne pismo! życze dalszych sukcesów.
odpowiedź
User
krynia
Po co jątrzysz i wypisujesz brednie? Gazeta Agaty Daniluk jest o lata świetlne lepsza od Sukcesu p. Stanisławczyk. Naczelny nie ma wpływu na decyzje, podejmowane przez właściciela i wydawce, a to one w głównej mierze przyczniły się do spadku czytelnictwa obu tytułów, Przekroju i Sukcesu. Nie obrazaj ludzi z Dziennika, którzy sa takimi dziennikarzami, jak inni i nie zasługują na te słowa. To oni przez długi czas ratowali tyłek panom prezesom w wyd. „Przekroj”, tyrając za zmniejszone pensje i z mniejszym składem. A co do pogłębionych tekstów za 500 złotych: tak, są pogłębione, płaci się jednak za nie więcej. Masz jeszcze jakieś uwagi?
odpowiedź