Google czołową marką w Wielkiej Brytanii
Po raz pierwszy w historii Google znalazło się na czele rankingu Superbrands, obejmującego najpopularniejsze marki wśród brytyjskich konsumentów.
Lider na rynku internetowych wyszukiwarek w porównaniu z ubiegłym rokiem zanotował skok o dwa miejsca w górę, spychając na drugą pozycję Microsoft, a na trzecią Mercedes-Benz - informuje serwis BBC News.
Badanie, w którym uczestniczyło około 2200 konsumentów z Wielkiej Brytanii, przeprowadzone zostało przez Centre for Brand Anaylsis wspólnie z organizacją YouGov.
Spośród brytyjskich marek najwyższe czwarte miejsce w rankingu zajęła BBC. Tymczasem żaden z czterech największych supermarketów na Wyspach (Tesco, Sainsbury's, Asda, Morrisons) nie znalazł się nawet w pierwszej setce.
Pierwsza dziesiątka rankingu przedstawia się następująco:
1. Google
2. Microsoft
3. Mercedes-Benz
4. BBC
5. British Airways
6. Royal Doulton
7. BMW
8. Bosch
9. Nike
10. Sony
źródło: BBC News
Dołącz do dyskusji: Google czołową marką w Wielkiej Brytanii