Google rezygnuje ze sprzedaży reklam w radiu
Po trzech latach Google postanowiło zrezygnować ze sprzedaży reklam dla stacji radiowych.
W poście na firmowym blogu, wiceprezes Google ds. zarządzania produktami Susan Wojcicki poinformowała, że usługa Audio Ads zostanie wyłączona 31 maja.
"Poświęciliśmy istotne zasoby na rozwój tych produktów i po drodze wiele się nauczyliśmy, ale nie odnieśliśmy sukcesu na jaki liczyliśmy. Dlatego postanowiliśmy wycofać się z tradycyjnego rynku radiowego i skoncentrować nasze działania na internetowym przekazie audio" - napisała Wojcicki.
Decyzja może poskutkować zwolnieniem około 40 osób pracujących wokół radiowego projektu, ale Google zapewnia że poszuka dla większości nich miejsca w innych obszarach swojej działalności.
W ubiegłym miesiącu internetowy gigant postanowił również wycofać się ze sprzedaży reklam prasowych w ramach programu Print Ads, gdyż usługa nie zdobyła dostatecznej popularności.
źródło: NYTimes.com
Dołącz do dyskusji: Google rezygnuje ze sprzedaży reklam w radiu