SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Google wprowadza rezerwację biletów lotniczych i hoteli w mobilnej wyszukiwarce

Google poinformował, że w jego wyszukiwarce mobilnej dostępna będzie opcja pozwalająca na rezerwowanie i kupowanie miejsc w hotelach oraz biletów lotniczych. Na razie z nowej funkcji będą mogli korzystać jedynie użytkownicy w wybranych krajach na świecie.

O nowej opcji w mobilnej wyszukiwarce Google poinformował na swoim blogu zaznaczając, że jej wprowadzanie będzie odbywało się stopniowo i na razie funkcja jest dostępna jedynie dla użytkowników w wybranych krajach.

Jak podkreśla Google dzięki nowej funkcjonalności podczas wyszukiwania konkretnych haseł na smartfonach i tabletach możliwe jest przejście bezpośrednio do opcji pozwalającej nie tylko na przejrzenie aktualnej oferty hoteli czy linii lotniczych, ale także zarezerwowanie z poziomu wyszukiwania miejsca noclegowego lub biletu na konkretny przelot.

Oprócz rezerwacji lotniczych i hotelowych w wynikach wyszukiwania pojawiła się też opcja More Destinations pozwalająca użytkownikom na znalezienie ciekawych miejsc do zwiedzania i wypoczywania wraz z istniejącą w nich bazą noclegową i możliwością zaplanowania podróży do tej lokalizacji.

Google nie podaje w jakich krajach nowa opcja będzie dostępna w pierwszej kolejności. Z materiałów graficznych zamieszczonych w komunikacie można wywnioskować, że znajdzie się wśród nich Australia.

 

Dołącz do dyskusji: Google wprowadza rezerwację biletów lotniczych i hoteli w mobilnej wyszukiwarce

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marianek
Czego to google nie zrobi , żeby nie powiększyć swojej już i tak ogromnej dominacji w większości sektorów zycia kazdego z nas. Kolejna rzecz o której tyle w artykule, mozna ją spotkac chocby w social media manager, na blogach , po prostu wszędzie , tak jak wszędzie jest google i ich monopol. Zastanawiam się tylko co będzie dalej, ich baza danych pewnie nie mieści się na powierzchni kilometrów kwadratowych ...
0 0
odpowiedź