SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Green Mill Cider promowany jako 100-procentowy naturalny cydr

Kompania Piwowarska wprowadziła do sprzedaży naturalny cydr Green Mill Cider. Wspiera to kampania reklamowa internecie  prasie i sklepach przygotowana i realizowana przez firmy Nairobia, ASPE i MEC.

Green Mill Cider jest produkowany wyłącznie z jabłek poddawanych naturalnej fermentacji, z wykorzystaniem wyselekcjonowanych drożdży cydrowych, natomiast bez cukru, sztucznych barwników czy ulepszaczy. Optymalna zawartość alkoholu w napoju to 4,5 proc.

Cydr pojawił się w sprzedaży na początku lipca. Jest pozycjonowany jako napój wyróżniający się mocno jabłkowym smakiem i zapewniający orzeźwienie. Można go kupić w butelce o pojemności 400 ml (jej sugerowana cena detaliczna to 5,39 zł), dostępnej też w 18-paku. Etykietę i opakowania napoju zaprojektowała firma SiebertHead.

Kampania reklamująca Green Mill Cider ma edukować polskich konsumentów na temat walorów stosunkowo mało znanych u nas cydrów. Akcja będzie prowadzona w internecie (m.in. w social media), prasie handlowej oraz sklepach (materiały POSM, degustacje napoju w wybranych miastach).

Za opracowanie strategii komunikacji, kreację, aktywności w internecie i materiały POSM odpowiada agencja Nairobia, za koncepcję i realizację akcji edukacyjno-informacyjnej oraz degustacji - agencja ASPE, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MEC.

Dołącz do dyskusji: Green Mill Cider promowany jako 100-procentowy naturalny cydr

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rumburak
piłem wczoraj. zgaga niewyobrażalna.
0 0
odpowiedź
User
test
kkk
0 0
odpowiedź
User
kev
PONAD 5 zl? Chyba ich pogieło
0 0
odpowiedź