Grupa Lotos rozpoczyna przetarg na wybór agencji reklamowej
Grupa Lotos ruszyła z przetargiem na wybór agencji reklamowej full service. Będzie z nią pracować w dwóch kolejnych latach.
Proces przetargowy ma być otwarty i składać się będzie z dwóch etapów. W pierwszym każda z agencji będzie mogła najpierw odpowiedzieć na tzw. RFI (request for information), a w drugim - na ewentualnie otrzymany brief.
W ramach przetargu Grupa Lotos planuje zawrzeć umowy ramowe z agencjami świadczącymi usługi full service na dwa kolejne lata: 2019-2020. Z iloma - tego na obecnym etapie nie podaje.
Grupa Lotos zakłada, że wybrane agencje reklamowe w ramach umów ramowych będą odpowiedzialne za opracowanie konceptów kampanii reklamowych firmy, ich wdrożenie (w tym realizację) i nadzór nad produkcją, a także produkcję zaakceptowanych projektów graficznych.
Przez dwa ostatnie lata Lotos realizował kampanie reklamowe z agencjami FCB Bridge2Fun i Havas Warsaw.
Dołącz do dyskusji: Grupa Lotos rozpoczyna przetarg na wybór agencji reklamowej