SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Grupa OAN kupiła Vision Ads

Grupa Online Advertising Network, zarządzająca kilkoma sieciami reklamy internetowej, przejęła większościowe udziały w spółce Vision Ads, specjalizującej się w reklamie typu captcha.

W wyniku transakcji nowym prezesem Vision Ads został Robert Olszewski (managing partner Grupy OAN), a funkcję członków zarządu objęli Adam Feldman, Robert Hoffman i Rafał Szychowski - założyciele i kadra zarządzająca OAN. Z kolei dyrektorem zarządzającym Vision Ads został Dominik Cichy, jeden z założycieli tej spółki.

Vision Ads specjalizuje się w reklamie typu captcha - popularnym na rynkach zachodnich formacie opartym na rozliczeniach za poprawne przepisanie tekstu (np. sloganu reklamowego), dzięki któremu reklama została nie tylko zobaczona, ale i przepisana przez użytkownika. Firma oferuje różnorodne formy reklamowe zastępujące nieczytelne kody captcha - począwszy od statycznych, przez expandowane, po video i flash.

- To obustronna korzyść dla firm: Vision Ads zyska wsparcie sprzedaży, dostęp do bazy wydawców oraz profesjonalny support techniczny, natomiast dla OAN to kolejny krok w rozbudowie konkurencyjnej oferty produktowej - tłumaczy Rafał Szychowski, CEO i managing partner w OAN. - Wierzymy, że działając w ramach dużej i stabilnej finansowo grupy reklamowej w Polsce, szybciej i sprawniej sprostamy oczekiwaniom naszych klientów. Fuzja z OAN to dla Vision Ads kluczowe posunięcie - dodaje Dominik Cichy.

Firmy nie informują, ile dokładnie udziałów Vision Ads przejęła Grupa OAN (zaznaczając tylko, że to zdecydowana większość) ani jaka jest wartość tej transakcji.

Przypomnijmy, że działająca od półtora roku Grupa OAN wiosną br. uruchomiła agencję social mediową Gravity Ad (więcej na ten temat), a jesienią ub.r. - agencję Mobile Ad Network (więcej o tym).

Dołącz do dyskusji: Grupa OAN kupiła Vision Ads

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl