Grupa Pino uruchomiła reklamowy czat obrazkowy Shmooze.pl
Wystartował Shmooze.pl - czat obrazkowy dla młodzieży. Kierująca witryną Grupa Pino zamierza w niej sprzedawać niestandardowe reklamy.
Działający od początku listopada serwis Shmooze.pl to rozbudowany czat obrazkowy, którego użytkownicy mogą tworzyć własne postacie, nawiązywać znajomości i prowadzić rozmowy, a także korzystać z gier multiplayer. Wirtualny świat witryny składa się z 38 lokalizacji takich jak plaża, pub, restauracja, hipermarket i kino
Strona jest skierowana do internautów w wieku 13-19 lat. Grupa Pino, która uruchomiła i kieruje serwisem, zamierza oprócz typowych reklam bannerowych sprzedawać w nim niestandardowe formaty pozwalające wejść w interakcję z użytkownikami, np. dodatkowe lokalizacje. W witrynie dostępna jest również płatna opcja premium, w ramach której internauci mogą bardziej rozbudowywać swoje wirtualne postacie.
Dołącz do dyskusji: Grupa Pino uruchomiła reklamowy czat obrazkowy Shmooze.pl