Do 48 mln zł wzrosły przychody Grupy Sare w 2018 roku. Zysk spadł z 2,8 mln do 516 tys. zł
Grupa Kapitałowa Sare, zajmująca się marketingiem internetowym, zamknęła 2018 rok z 48,33 mln zł przychodów ze sprzedaży wobec 45,97 mln zł w roku 2017. Zysk spółki spadł z 2,8 mln zł do 516 tys. zł.
Skonsolidowany zysk EBITDA wyniósł w 2018 roku 4,13 mln zł wobec 5,7 mln osiągniętych w 2017 roku. Skonsolidowany zysk netto wyniósł 516 996 zł wobec 2,8 mln zł w 2017 roku.
- Pięcioprocentowy wzrost przychodów ze sprzedaży Grupy Sare, zwłaszcza w kontekście uszczuplenia wydatków polskich firm na e-mail marketing, stanowi potwierdzenie słuszności przyjętej przez naszą Grupę Kapitałową koncepcji, zakładającej przede wszystkim szerokie spektrum oferowanych usług w ramach reklamy online. Ponadto, ogromne doświadczenie branżowe, a także wiedza na temat intencji zakupowych oraz zachowań internautów niezaprzeczalnie stanowią naszą przewagę i w związku z tym, spadek wydatków na e-mail marketing nie wpłynął na Sare w takim stopniu, jak na całą branżę - komentuje Dariusz Piekarski, prezes zarządu Sare.
Inwestycje Grupy Sare
W 2018 roku Sare zainwestowała w spółkę Intelligence, oferującą usługi marketingowe dla branży e-commerce, a także Fast White Cat, zajmującą się wdrożeniami sklepów internetowych na platformie Magento.
W ubiegłym roku kluczowym wyzwaniem dla firmy było rozpoczęcie obowiązywania Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO) - podała spółka w komunikacie.
Grupa Sare w 2018 roku wyodrębniła również z prowadzonych dotychczas projektów rozwojowych dwie nowe spółki: Adepto (właściciel porównywarki finansowej RynekFinansowy.info) oraz Cashback Services (właściciel serwisu Zrabatowani.pl).
Dołącz do dyskusji: Do 48 mln zł wzrosły przychody Grupy Sare w 2018 roku. Zysk spadł z 2,8 mln do 516 tys. zł
jak widać Mati, można! moim zdanim na pewno nie jest "..to słuszność decyzji..", (cyt., z Prezesa), a brak wizji rozwoju grupy, a przede Wszystkim - przespanie swoich 5min na rynku.