Grupa Spryciarze.pl zaczęła współpracę z TalentMedia
Grupa Spryciarze.pl - tworząca kanały youtube’owe 5 sposobów na, Sprytne babki, Zaminutowani, Pięciobój i Byle do dzwonka - rozpoczęła współpracę z siecią partnerską TalentMedia (należącą do holdingu Mediacap).
- Nie ukrywamy, że przez długie lata byliśmy dalecy od wiązania się z sieciami partnerskimi, więc decyzja o dołączeniu do MCN może być zaskoczeniem. Jednak TalentMedia przekonało nas swoim profesjonalizmem oraz przemyślanym podejściem do rozwoju sieci jako takiej i wizją tego, czym MCN powinien dzisiaj dla twórców być - opisuje Marcin Radziwoń z Grupy Spryciarze.pl.
- TalentMedia jako jedna z nielicznych sieci w Polsce oferuje influencerom realne wsparcie produkcyjne i kreatywne, a nie skupia się jedynie na pośrednictwie między twórcami, a markami. Istotne były oczywiście też warunki jakie nam zaproponowano i pewność, że będziemy mogli realizować długofalowe działania dla dużych klientów, których profil działalności współgra z charakterem naszego kanału. Żeby nie być gołosłownym zdradzę, że już wkrótce będziemy mogli pochwalić się pierwszą, dużą realizacją dla popularnej, globalnej marki - zapowiada Radziwoń.
Do Grupy Spryciarze.pl należą kanały youtube’owe 5 sposobów na (ma pond 2 mln subskrybentów, a zamieszczone na nim materiały zanotowały ponad 425 mln odtworzeń), Sprytne babki (ponad 400 tys. subskrypcji), Zaminutowani (ponad 133 tys. subskrypcji), Pięciobój (ponad 182 tys. subskrypcji) i Byle do dzwonka (18 tys. subskrypcji). Grupa tworzy też serwis Spryciarze.pl.
Po dołączeniu Grupy Spryciarze.pl sieć TalentMedia zrzesza 86 kanałów, które łącznie mają 22 miliony subskrypcji. W 2017 roku opublikowane tam materiały zanotowały ponad 1,5 mld odtworzeń.
Pod koniec ub.r. TalentMedia zaczęła współpracę strategiczną z Polsat Media.
Dołącz do dyskusji: Grupa Spryciarze.pl zaczęła współpracę z TalentMedia