SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Grupa WP przed Onetem i RASP w mobile’u, Interia i Allegro z GG przyciągają treściami audio/wideo

W marcu br. serwisy Grupy Wirtualna Polska zanotowały o 58 mln krajowych odsłon mobilnych więcej niż strony Onetu i RASP. Z treści audio i wideo przez najdłuższy czas korzystali użytkownicy serwisów Interii oraz Allegro i GG.

Strony Wirtualnej Polski i Grupy o2 w wynikach za marzec po raz pierwszy były klasyfikowane w Megapanelu razem (przeczytaj więcej o tej zmianie). Wspólnie zanotowały 425,6 mln krajowych odsłon mobilnych, o 25,7 mln więcej niż witryny WP (liczone z Orange.pl i Neostrada.pl) oraz Grupy o2 w lutym br.

Scalenie wyników pozwoliło Grupie WP wyprzedzić Onet i RASP, na których stronach wykonano w marcu 367,5 mln krajowych odsłon mobilnych, o 39,3 mln więcej niż miesiąc wcześniej.

Serwisy Allegro i GG zyskały w skali miesiąca 45,4 mln krajowych odsłon mobilnych, strony Grupy Gazeta.pl - 7,7 mln, a witryny Grupy Interia.pl - 20,4 mln.

>>> Grupa WP nie wyprzedziła Onetu i RASP, Google blisko 20 mln (Megapanel z marca)

Ranking grup witryn i witryn niezgrupowanych objętych audytem site-centric według miesięcznej liczby odsłon mobile

lp.

węzeł

użytkownicy (real users)

odsłony krajowe mobilne

odsłony krajowe mobilne (%)

1

Grupa Wirtualna Polska

14 679 979

425 599 237

14,59%

2

Grupa Onet - RASP

15 107 555

367 466 764

13,04%

3

Grupa Allegro - GG

16 066 351

332 653 696

7,85%

4

Grupa Gazeta.pl

12 628 117

133 586 603

16,64%

5

Grupa Interia.pl

12 296 077

126 720 822

12,15%

6

Grupa Fotka.pl

1 333 722

58 841 996

17,04%

7

ulub.pl

1 640 829

36 469 179

37,85%

8

Grupa Polskapresse - Media Regionalne

8 782 089

31 581 942

12,14%

9

Grupa TVN

5 736 623

28 831 807

14,40%

10

photoblog.pl

991 659

21 979 109

24,57%

11

Grupa Demotywatory.pl

3 862 708

21 630 251

8,12%

12

filmweb.pl

4 322 415

16 818 212

7,88%

13

Grupa Edipresse.pl

4 966 560

12 144 232

17,47%

14

Grupa Murator - Time

6 483 452

10 435 608

14,15%

15

trojmiasto.pl

1 176 514

8 231 879

17,63%

16

besty.pl

1 130 449

7 993 314

15,73%

17

sportowefakty.pl

570 788

7 172 544

20,28%

18

Grupa Cyfrowy Polsat

5 130 232

5 790 615

7,07%

19

rozklad-pkp.pl

1 540 680

5 628 335

19,88%

20

Grupa NextWeb Media

3 313 649

5 082 427

23,65%


Wśród konkretnych serwisów liderem pozostał Onet.pl, który w marcu zanotował 317,8 mln krajowych odsłon mobilnych, o 38,5 mln więcej niż w lutym.

WP.pl zyskała w skali miesiąca 24,5 mln odsłon, Tablica.pl - 19,9 mln, a Allegro.pl - 23,3 mln.

Na Ulub.pl krajowe odsłony mobilne stanowiły w marcu 37,85 proc. wszystkich odsłon, na Sport.pl - 30,24 proc., a na Pudelek.pl - 24,77 proc.

>>> Najpopularniejsze serwisy tematyczne w marcu 2014 roku

Ranking domen objętych audytem site-centric według miesięcznej liczby odsłon mobile

lp.

węzeł

użytkownicy (real users)

odsłony krajowe mobilne

odsłony krajowe mobilne (%)

1

onet.pl

13 586 993

317 822 867

12,52%

2

wp.pl

11 909 485

269 761 901

14,77%

3

tablica.pl

7 191 540

173 668 872

15,84%

4

allegro.pl

12 399 685

120 973 317

4,46%

5

interia.pl

7 049 701

91 084 937

13,16%

6

gazeta.pl

10 080 534

66 470 406

15,16%

7

fotka.pl

703 169

57 641 826

17,75%

8

pudelek.pl

2 380 897

50 488 585

24,77%

9

o2.pl

3 728 299

43 686 910

18,01%

10

ulub.pl

1 640 829

36 469 179

37,85%

11

tvn24.pl

3 449 508

23 445 783

21,31%

12

photoblog.pl

991 659

21 979 109

24,57%

13

otomoto.pl

4 346 636

18 120 151

7,58%

14

sport.pl

2 005 616

17 832 909

30,24%

15

filmweb.pl

4 322 415

16 818 212

7,88%

16

plotek.pl

1 561 605

16 434 765

23,31%

17

nocoty.pl

2 884 540

13 579 616

10,23%

18

fakt.pl

3 126 337

13 377 725

14,96%

19

lajt.pl

-

12 057 522

97,52%

20

chomikuj.pl

6 305 620

10 386 891

9,09%


Grupa Onet i RASP jest niezmiennie liderem pod względem liczby krajowych cookies mobilnych - na jej stronach w marcu wykonano ich 8,27 mln, o 848 tys. więcej niż miesiąc wcześniej.

Grupa WP zanotowała 7,86 mln cookies, Grupa Allegro i GG - 5,94 mln, a Grupa Gazeta.pl - 5,32 mln. Strony TVN zanotowały w skali miesiąca wzrost aż o 30,4 proc.


Na stronach Onetu i RASP z treści audio i wideo korzystało w marcu 4,71 mln internautów, o 148,7 tys. więcej niż w lutym. Natomiast Grupa WP straciła w skali miesiąca 245,5 tys. takich użytkowników.

Minimalny spadek zanotowała Grupa Gazeta.pl, a niewielkie wzrosty - Grupa Interia.pl i Grupa Murator - Time.


W serwisach Interii z materiałów audio i wideo internauci korzystali w marcu przez 15,22 mln godzin, o 1,36 mln więcej niż miesiąc wcześniej. Strony Allegro i GG zanotowały w tym ujęciu 6,09 mln godzin, a serwisy Muratora i Time - 4,93 mln.

Na stronach Allegro i GG przeciętny użytkownik korzystał z audio i wideo przez 10 godzin i 16,5 minuty, w serwisach Interii - przez 9 godzin i 52 minuty, a w serwisach Muratora i Time - przez 8 godzin i 6 minut.

Dołącz do dyskusji: Grupa WP przed Onetem i RASP w mobile’u, Interia i Allegro z GG przyciągają treściami audio/wideo

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
JA
Dlaczego zestawiacie UU dla całego portalu z PV mobilnymi ? To jest mylące.
0 0
odpowiedź