Grupa Żywiec pozostaje klientem Starcomu
Grupa Żywiec, właściciel takich piw, jak Warka, Żywiec, Heineken będzie w Polsce nadal współpracować z domem mediowym Starcom (Publicis Media).
Grupa Heineken, do której należy Grupa Żywiec trzy lata temu rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową i wybrała wówczas do współpracy grupę Dentsu. Oznaczało to zmianę agencji mediowej.
Wówczas Grupa Żywiec sprzeciwiła się globalnej decyzji Grupy Heineken i wynegocjowała z centralą, że obsługą mediową jej marek piwa w Polsce nadal - w kolejnych latach - zajmować się będzie Starcom, należący do Publicis Group.
Ta współpraca zakończyła się w grudniu 2023 roku i tym samym budżet mediowy Grupy Żywiec powinien zostać przeniesiony do Carata. Jak się dowiedział serwis Wirtualnemedia.pl, Grupa Żywiec chciała kontynuować współpracę ze Starcomem, ale początkowo nie dostała na to zgody centrali.
Magdalena Brzezińska, dyrektorka ds. korporacyjnych w Grupie Żywiec przekazała teraz serwisowi Wirtualnemedia.pl, że jednak Grupa Żywiec będzie w dalszym ciągu współpracować ze Starcomem w zakresie planowania i zakupu mediów w oparciu o potrzeby rynku lokalnego. Natomiast Heineken Global pozostaje zaangażowany w globalne partnerstwo z Dentsu.
Dołącz do dyskusji: Grupa Żywiec pozostaje klientem Starcomu