SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Heyah i House stawiają na indywidualność

Z początkiem maja 2006 House wspólnie z Heyah rozpoczęły wielką akcję 'Przerób ciuchy po swojemu'.

W ten sposób proponują nowe rozwiązania, dzięki którym klienci sami będą mogli tworzyć wyjątkowe ubrania. We wszystkich salonach House można już znaleźć specjalne zestawy Hand Made z akcesoriami do stylizacji ubrań.

Zainteresowani mogą wybierać spośród kilku zestawów, z których każdy zawiera pakiet różnych gadżetów do przerabiania ubrań. Wśród nich znajdują się: mazaki do nanoszenia wzorów na materiał, szablony, które pomogą uzyskać precyzyjny kształt wzoru, pumeks do uzyskiwania efektu wytarcia, koraliki, cekiny, wpinki oraz specjalnie zaprojektowane na tę okazję naszywki.

Wspólna akcja Heyah i House jest zupełną nowością na polskim rynku, porównywalną do najciekawszych i najbardziej nowatorskich kampanii w świecie mody. W ten sposób Heyah i House podkreślają swe zainteresowanie niebanalnymi pomysłami i współdziałaniem ze swoimi klientami.
Akcja skierowana jest do wszystkich osób, którym znudziły się „standardowe” ubrania. Dzięki tzw. customizacji, czyli indywidualnej stylizacji ubrań, można w pełni wyrazić swoją osobowość i mieć w szafie coś niepowtarzalnego.

Dla Klubowiczów Heyah zestawy Hand Made są dostępne na wyjątkowych warunkach – będą dodawane do każdego zakupu powyżej 40 PLN wraz z książeczką instruktażową prezentującą możliwości wykorzystania poszczególnych akcesoriów. Natomiast osoby nienależące do Heyah Klubu mogą kupić zestawy za 8,90 PLN. Klienci, którzy w sklepie House zrobią zakupy powyżej 200 złotych, otrzymają zestaw Hand Made w prezencie.

Równocześnie House i Heyah ogłaszają konkurs na najefektowniej zmienione ciuchy za pomocą gadżetów z zestawów Hand Made. Najciekawsze kreacje ubrań zostaną nagrodzone ubraniami marki House oraz starterami i doładowaniami w Heyah.

Mini Kolekcja Heyah w sklepach House - Heyah w Modzie
W najbliższych dniach w salonach House pojawi się pierwsza w historii Mini Kolekcja Heyah dedykowana przedsięwzięciom, którym patronuje Heyah. Mini Kolekcja Superliga poświęcona jest cyklowi ogólnopolskich zawodów w kolarstwie grawitacyjnym SUPERLIGA, natomiast Mini Kolekcja Heyah Cybersport nawiązuje do zmagań w Oficjalnych Mistrzostwach Polski w Grach Komputerowych. W kolekcjach znajdą się koszulki damskie i męskie z długimi i krótkimi rękawami, bluzy, czapki, spodnie i kurtki.

Heyah aktywnie działa w świecie mody już od 2004 roku. Jednym z ważniejszych działań w tym obszarze jest cykl Młoda Moda oraz ubiegłoroczny Konkurs Heyah “Młodzi projektanci poszukiwani!”. Marka współpracuje z młodymi projektantami, wspierając pokazy i targi niepokornej, młodej mody. Jako jedyna marka telekomunikacyjna w Polsce tworzy własne kolekcje ubrań - pierwsza kolekcja Heyah, stworzona przez Bartka Wieczorka, powstała już w 2004 roku.

Mini Kolekcja Heyah w House to początek nowego cyklu. Już wkrótce pojawi się limitowana kolekcja Heyah stworzona przez Kasię Pokszan – zwyciężczynię konkursu Młodzi Projektanci Poszukiwani.

Współpraca Heyah i House, istniejącej od 1998 roku popularnej w Polsce marki ubrań dla młodzieży, nie jest przypadkowa. Najnowsza akcja to kontynuacja wspólnych działań rozpoczętych w 2005 roku. Od października ubiegłego roku House współpracuje z Heyah w zakresie działań Heyah Klubu. W ogólnopolskiej sieci sklepów odzieżowych House, w ponad siedemdziesięciu miastach w kraju, Klubowicze Heyah mogą korzystać z 20% zniżki na ubrania i dodatki oraz 50% na wybrane produkty.

We wszystkich salonach marki House można kupić startery oraz kupony doładowujące Heyah.

Dołącz do dyskusji: Heyah i House stawiają na indywidualność

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl