Hitachi Data Systems zwiększa aktywność na rynku sieciowej pamięci masowej
HDS wprowadza nowe produkty i wzmacnia działania mające na celu zwiększenie przychodów ze sprzedaży sieciowej pamięci masowej (NAS) oraz udziału w rynku
IDC przewiduje, że do 2008 r. wartość rynku sieciowej pamięci masowej wzrośnie o 70% i sięgnie 3 mld USD.
Hitachi Data Systems poinformowała o wprowadzeniu na rynek sieciowej pamięci masowej (NAS) nowych produktów przeznaczonych dla małych, średnich i dużych przedsiębiorstw.
Pierwszym krokiem Hitachi Data Systems będzie wprowadzenie nowej generacji modułów sieciowej pamięci masowej (NAS Blade). W chwili wprowadzenia do sprzedaży produkty te będą dostępne w cenie trzykrotnie niższej niż inne, porównywalne rozwiązania. Każdy moduł NAS Blade pozwala obniżyć koszty, a także uniknąć konieczności zamawiania wielu odrębnych serwerów i zarządzania nimi. Według badań firmy analitycznej IDC, wartość rynku sieciowej pamięci masowej będzie rosła średnio o 14,7% rocznie, osiągając ponad 3 mld USD do 2008 r. Dzięki wysokiej wydajności, nowe moduły NAS Blade umożliwiają firmie HDS zwiększenie udziału w rynku.
"W 2005 roku zamierzamy podjąć zdecydowane działania w segmencie sieciowej pamięci masowej" - powiedział Shinjiro Iwata, dyrektor generalny firmy Hitachi Data Systems. "Bardzo mocno zaangażowaliśmy się w zwiększanie udziału w rynku sieciowej pamięci masowej. Dlatego właśnie, opracowaliśmy całą gamę nowych produktów. Dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii w ramach platformy TagmaStore, rozwiązania te umożliwią klientom rozwijanie prowadzonej działalności oraz zaoferują funkcje dotąd niedostępne. W ciągu najbliższych 12 miesięcy planujemy zwiększyć udział w rynku sieciowej pamięci masowej o 5%".
Dołącz do dyskusji: Hitachi Data Systems zwiększa aktywność na rynku sieciowej pamięci masowej