„Horyzont” na czele programów o świecie, "7 dni świat" na drugim miejscu
Wśród programów publicystycznych o tematyce międzynarodowej największą popularnością cieszy się audycja „Horyzont”, którą emituje TVN24 - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
W okresie od 1 września do 10 listopada br. „Horyzont”, nadawany w soboty o godz. 18.30 na antenie TVN24, oglądało średnio 125 tys. widzów. Przełożyło się to na 1,10 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą pozycję zajmuje emitowany w niedziele o 20.30 w TVP Info reaktywowany magazyn „7 dni świat”, którego średnia widownia w jesiennej ramówce wynosi 107 tys. osób (0,65 proc. udziału). Na ostatniej lokacie podium plasuje się pokazywany przez Polsat News w niedziele o 21.00 program „Tydzień na świecie” (67 tys. widzów; 0,43 proc. udziału).
W zestawieniu ostatnie miejsce zajmuje „Studio Wschód” (emisja w soboty o 17.00 w TVP Info; 49 tys. widzów; 0,53 proc. udziału).
Średnia oglądalność programów publicystycznych o tematyce międzynarodowej w okresie od 1 września do 10 listopada 2013 roku |
Wszyscy 4+ |
|||
Tytuł |
Kanał |
Emisja (dzień i godz.) |
AMR |
SHR % |
HORYZONT /PROG.PUBLICYSTYCZNY/ |
TVN24 |
sobota 18.30 |
124 565 |
1,10% |
7 DNI SWIAT /MAG.PUBLIC.MIEDZYNARODOWEJ/ |
TVP INFO |
niedziela 20.30 |
106 873 |
0,65% |
TYDZIEN NA SWIECIE /PROG.INFO.PUBLIC.POL./ |
Polsat News |
niedziela 21.00 |
67 362 |
0,43% |
STUDIO WSCHOD /PROG.PUBL./ |
TVP INFO |
sobota 17.00 |
48 863 |
0,53% |
Wśród widzów w grupie komercyjnej pozycja lidera także należy do audycji „Horyzont” (31 tys. widzów; 0,74 proc. udziału). Drugie miejsce zajmuje tutaj „Tydzień na świecie” (21 tys.; 0,29 proc.). Z kolei na ostatniej lokacie podium sklasyfikowany został program „7 dni świat” (15 tys.; 0,22 proc.).
Średnia oglądalność programów publicystycznych o tematyce międzynarodowej w okresie od 1 września do 10 listopada 2013 roku |
Wszyscy 16-49 |
|||
Tytuł |
Kanał |
Emisja (dzień i godz.) |
AMR |
SHR % |
HORYZONT /PROG.PUBLICYSTYCZNY/ |
TVN24 |
sobota 18.30 |
31 052 |
0,74% |
TYDZIEN NA SWIECIE /PROG.INFO.PUBLIC.POL./ |
Polsat News |
niedziela 21.00 |
20 532 |
0,29% |
7 DNI SWIAT /MAG.PUBLIC.MIEDZYNARODOWEJ/ |
TVP INFO |
niedziela 20.30 |
15 411 |
0,22% |
STUDIO WSCHOD /PROG.PUBL./ |
TVP INFO |
sobota 17.00 |
5 736 |
0,16% |
W zestawieniu ujęto średnie wyniki oglądalności programów publicystycznych prezentujących tematykę międzynarodową w okresie od 1 września do 10 listopada 2013 roku.
Dołącz do dyskusji: „Horyzont” na czele programów o świecie, "7 dni świat" na drugim miejscu