SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Hotel 52” przegrywa z „Ojcem Mateuszem”

Trzy pierwsze odcinki trzeciego sezonu serialu „Hotel 52” zgromadziły średnio 2,61 mln widzów. Polsat w paśmie emisji produkcji zajmuje drugą pozycję na rynku.

„Hotel 52” notuje 16,74 proc. udziału w grupie 4+ oraz 18,7 proc. udziału wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. To znacznie mniej niż prze rokiem - trzy pierwsze odcinki pierwszego sezonu zobaczyło bowiem 3,4 mln osób, zapewniając Polsatowi 22,66 proc. udziału w rynku w grupie 4+ i 23,71 proc. udziału w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
 

Data AMR SHR % SHR  (16-49)
24-02-2011 2670123 16,65% 18,09%
03-03-2011 2671072 17,23% 20,20%
10-03-2011 2484508 16,35% 17,74%
średnio 2608568 16,74% 18,69%
rok temu 3421309 22,66% 23,71%


Stacja podczas emisji „Hotelu 52” ma drugą pozycję na rynku. Liderem z 4 mln widzów i 25,75 proc. udziału w rynku jest TVP 1 nadająca „Ojca Mateusza” oraz "Sprawę dla reportera". Słabsze wyniki notują TVN i TVP 2. 

Kanał AMR SHR % SHR (16-49)
TVP1 4002669 25,75% 19,01%
POLSAT 2608568 16,74% 18,69%
TVN 2249569 14,47% 14,50%
TVP2 1365550 8,79% 10,21%


Serial chętnie oglądają kobiety, mieszkańcy miast oraz osoby legitymujące się wykształceniem podstawowym i wyższym - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. 

Profil ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 35,80% 74
Kobiety 64,20% 124
Wiek  4-9 2,34% 39
 10-15 3,87% 57
16 - 19 3,91% 70
20 - 24 5,19% 66
25 - 29 8,06% 91
30 - 34 8,99% 109
35 - 39 8,86% 120
40 - 44 5,80% 90
45 - 49 8,08% 118
50 - 54 13,25% 165
55 - 59 8,35% 108
60+ 23,30% 115
Wlk. miasta Wieś 35,60% 91
< 50 tys. 24,80% 103
50-100 tys. 9,98% 116
100-200 tys. 9,45% 117
> 200 tys. 20,17% 100
Zawód Top management 10,33% 119
Pracownicy średniego szczebla 16,57% 110
Pracownicy fizyczni i rolnicy 21,29% 107
Emeryci 31,37% 122
Inni 20,44% 67
Wykształcenie Podstawowe 48,74% 108
Średnie 30,92% 105
Wyższe 14,13% 112
Inne 6,21% 49


„Hotel 52” to opowieść o Natalii Lipskiej (w tej roli Laura Samojłowicz), młodej i spontanicznej dziewczynie, która nieoczekiwanie zostaje właścicielką luksusowego hotelu. Jego menedżerką jest Iwona (Magdalena Cielecka), wieloletnia kochanka ojca Natalii. Za produkcję odpowiada Akson Studio.

Dołącz do dyskusji: „Hotel 52” przegrywa z „Ojcem Mateuszem”

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gembal
Ważne, że Polsat znów wygrywa z TVN. Tak trzymać. Ale Nina i tak powinna odejść.
0 0
odpowiedź
User
czarosław
Dlaczego Nina powinna odejść? Nieprawda, za jej czasów Dwójka była super telewizją, teraz jest beznadziejna. Za jej czasów mieliśmy w Polsacie Jak oni śpiewają - absolutny hit ostatnich lat. Teraz jest całkiem sprytne show muzyczne, dużo lepsze niż propozycje konkurencji. Nina sobie radzi.
0 0
odpowiedź
User
Marcin
ja oglądam na Polsat HD
0 0
odpowiedź