SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

HP: Pracuje 24 godziny na dobę bez przerw

Tak brzmi hasło nowej kampanii reklamowej firmy Hewlett-Packard, która wspiera sprzedaż laserowych urządzeń drukujących.

Hasło przygotowanej lokalnie przez agencję reklamową Publicis kreacji brzmi: "Pracuje 24 godziny na dobę bez przerw. Nawet po godzinach!". Przekaz kierowany jest do właścicieli małych i średnich firm.

W kreacji widzimy drukarkę HP LaserJet P3005 w pełnej gotowości, która drukuje o każdej porze, szybko - z prędkością 33 stron na minutę i niezawodnie, tworząc przy tym efektowne dokumenty o rozdzielczości 1200 dpi. "Jeśli chcesz wybrać urządzenie doskonale dopasowane do Twojego biznesu wybierz HP" - zachęca reklama prasowa.

Kampania reklamowa HP obejmie prasę: m.in. Rzeczpospolita, Newsweek, Forum, PC World Komputer, Next, Forbes, Gazeta Wyborcza. Formy internetowe będzie można zobaczyć m.in. na następujących portalach: Onet.pl (dział Firma oraz Internet i Komputery), Gadu-Gadu.pl, Gazeta.pl (dział Gospodarka).

Media zaplanował i kupił dom mediowy Optimedia wraz z ZED Digital - departamentem mediów interaktywnych grupy ZenithOptimedia.

Kampania potrwa od 8 października 2007 do 31 stycznia 2008 roku.

Kampania - Pracuje 24 godziny na dobę bez przerw. Nawet po godzinach!

Klient: HP

Przedstawiciel klienta:

Katarzyna Mirowska - Commercial Market Manager

Agencja: Publicis

Client Service:
Dagmara Gadomska - Account Supervisor
Olga Pilarczyk - Account Executive

Kreacja:
Albina Horbaczewska - Art Director
Małgorzata Wójcicka - Art Director
Konrad Mędrzecki - Copywriter

Produkcja:
Robert Marciniak - Production Manager

Dom mediowy: Optimedia wraz z ZED Digital

Początek kampanii: 8 października 2007 r.

  • Więcej informacji:
  • HP

Dołącz do dyskusji: HP: Pracuje 24 godziny na dobę bez przerw

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl