Hypermedia wzmacnia swoje szeregi
Agencja interaktywna Hypermedia wzmocniła swój zespół nowymi specjalistami. W działach strategii, client service, kreacji i architektury informacji pracę rozpoczęli: Agnieszka Wiącek, Monika Sternik, Kamil Wroniewicz, Adrian Tomaszewski, Bartosz Pająk i Patryk Grzeszczuk. Firma ma również nową osobę odpowiedzialną za PR.
Agnieszka Wiącek objęła stanowisko strategy plannera. Do jej zadań będzie należało przygotowywanie analiz i rekomendacji dla potencjalnych klientów, obsługiwanych przez agencyjny new business oraz obecnych klientów, a także gromadzenie i rozpowszechnianie wiedzy z zakresu strategii i taktyki marketingowej komunikacji marek w internecie. Wiącek pracowała poprzednio w agencji MRM Worldwide, jako junior account ececutive.
Dział client service zasiliła Monika Sternik, która jest odpowiedzialna za prowadzenie i nadzór projektów marki Reebok. Do Hypermedia przeszła z agencji Point of View (grupa e-point SA), gdzie piastowała stanowisko e-marketing specialist.
Dział kreacji zasiliły trzy osoby: Kamil Wroniewicz na stanowisku junior graphic designer (do jego obowiązków należeć będzie, m.in.: projektowanie form graficznych, mailingów i opracowywanie graficzne landing pagów), Adrian Tomaszewski, jako senior copywriter (będzie odpowiadał za tworzenie haseł reklamowych i kluczowych, dla komunikacji klientów Hypermedia, tekstów) oraz Bartosz Pająk - junior flash developer (zajmie się m. in. wybranymi serwisami flashowymi)
Nowym architektem informacji w agencji został Patryk Grzeszczuk. Zajmie się on projektowaniem architektury informacji i analizą użyteczności serwisów. Grzeszczuk poprzednio pracował w agencji interaktywnej Ogilvy One/Interactive na stanowisku junior project manager/ architekt informacji.
Hypermedia ma także nowego PR managera. Została nim Gabriela Hankus-Matuszek, która poprzednio pracowała jako dziennikarka w branżowych pismach, m.in. w "Media & Marketing" i "Brief". Dotychczas za public relations w agencji odpowiadała Marta Tamioła, PR & new business manager, która teraz zajmuje się jedynie nowym biznesem.
Hypermedia, jest członkiem globalnej sieci interaktywnej ISOBAR. Do klientów agencji należą, m.in.: Procter&Gamble, PKO Bank Polski, Reebok czy Radio Eska.
Dołącz do dyskusji: Hypermedia wzmacnia swoje szeregi