I-III kwartał 2012: pisma męskie straciły, liderem „Men’s Health”
W pierwszych trzech kwartałach br. wszystkie miesięczniki lifestylowe dla panów zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „CKM”. Liderem zestawienia pozostał miesięcznik „Men’s Health”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Men's Health" (Motor-Presse Polska) w pierwszych trzech kwartałach br. wyniosła 59 327 egz. i względem analogicznego okresu ub.r. była niższa o 3,5 proc.
Drugie miejsce zajął ”Playboy” (Marquard Media Polska), który zanotował spadek wynoszący 23,58 proc., co dało mu w efekcie wynik sprzedażowy na poziomie 44 967 egz.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się „CKM” (Marquard Media Polska), którego średnia sprzedaż ogółem spadła o 23,58 proc. do 44 967 egz. Był to jednocześnie największy spadek w zestawieniu.
Wirtualnemedia.pl | I-III kwartał | |
ZKDP | 2012 | 2011 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Men's Health Edycja Polska | 59327 | 61478 |
Playboy | 47017 | 50163 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 44967 | 58839 |
Logo | 42069 | 49534 |
Wirtualnemedia.pl | ||
Forbes. Profit | 31018 | 36185 |
We wrześniu br. liderem sprzedaży także został „Men's Health" (58 069 egz.; spadek względem września ub.r. o 8,59 proc.). Jednak na drugim miejscu uplasował się już „CKM” (46 065 egz.; w dół o 19,97 proc. - największy spadek w zestawieniu), a na trzecim było pismo „Playboy” (42 035 egz.; spadek o 10,06 proc.).
Wirtualnemedia.pl | wrzesień | |
ZKDP | 2012 | 2011 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Men's Health Edycja Polska | 58069 | 63779 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 46065 | 57565 |
Playboy | 42035 | 46735 |
Logo | 39168 | 46608 |
Wirtualnemedia.pl | ||
Forbes. Profit | 27251 | 38153 |
Dołącz do dyskusji: I-III kwartał 2012: pisma męskie straciły, liderem „Men’s Health”