I półrocze br.: wszystkie magazyny dla panów straciły czytelników
Wszystkie miesięczniki lifestylowe dla mężczyzn zakończyły I półrocze br. ze spadkami sprzedaży, największym dotknięty został “Playboy”. Liderem zestawienia był magazyn “Men's Health”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wynika, że sprzedaż ogółem “Men's Health” (Motor-Presse Polska) w I półroczu br. wyniosła 61 185 egz. po spadku o 6,33 proc.
Na drugie miejsce z pozycji lidera spadł “CKM” (Marquard Media Polska). Zanotował on sprzedaż ogółem na poziomie 59 748 egz., czyli o 9,98 proc. mniejszą niż rok wcześniej.
Na podium znalazł się jeszcze magazyn “Playboy” (Marquard Media Polska), który odnotował największy spadek w segmencie, wynoszący 10,16 proc. Jego wynik to 51 629 egz.
Z kolei sprzedaż ogółem biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w I półroczu br. osiągnęła poziom 36 918 egz., czyli była 12,66 proc. niższa niż rok wcześniej.
Wirtualnemedia.pl | I półrocze | |
ZKDP | 2011 | 2010 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Men's Health Edycja Polska | 61 185 | 65 321 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 59 748 | 66 369 |
Playboy | 51 629 | 57 466 |
Logo | 50 358 | 53 953 |
Stuff | 13 288 | - |
Forbes. Profit | 36 918 | 42 267 |
W czerwcu br. liderem także był “Men's Health” z wynikiem 62 427 egz. po wzroście o 3,79 proc. Pozostałe pisma zanotowały spadki, najwięcej straciło zajmujące trzecie miejsce “Logo” (45 223 egz., spadek o 15,57 proc.).
Wirtualnemedia.pl | czerwiec | |
ZKDP | 2011 | 2010 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Men's Health Edycja Polska | 62 427 | 60 147 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 53 687 | 60 647 |
Logo | 45 233 | 53 577 |
Playboy | 43 996 | 49 211 |
Stuff | 12 232 | - |
Forbes. Profit | 33 029 | 36 948 |
Dołącz do dyskusji: I półrocze br.: wszystkie magazyny dla panów straciły czytelników