SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Startuje druga edycja IAA Polska Marketing Masterminds

IAA Polska zakończyło kilkuetapowy proces selekcji do dwuletniego, bezpłatnego programu liderskiego Marketing Masterminds. Weźmie w nim udział 13 osób pracujących na co dzień w branży marketingowej. 

Celem programu Marketing Masterminds jest "znalezienie marketingowych talentów – osób, które mają już na koncie wartościowe osiągnięcia, są lub będą liderami najważniejszych projektów, a w niedalekiej przyszłości być może zasiądą w zarządach firm".

IAA Polska szuka talentów w Marketing Masterminds 

W drugiej edycji uczestnicy programu reprezentujący media to: Agata Pilacińska-Jakubowska, omnichannel retail lead, Google Poland, Marta Skrzypiec, business marketing lead, Poland & Central Europe, TikTok, Damian Jan Borecki, dyrektor ds. strategii i rozwoju, Grupa naTemat oraz Marcin Madej, z-ca dyrektora marketingu “Gazety Wyborczej”.

Wśród reprezentantów marketerów znaleźli się: Ewa Doligalska, total connections planning and media senior manager, PepsiCo, Małgorzata Narczyk, kierownik zespołu oferty Postpaid, Polkomtel, Marta Pierzchalska, media director, Central Europe, Procter & Gamble oraz Jakub Ignaczak, media director, L'Oreal Polska i Kraje Bałtyckie.

Z grona pracowników agencji do programu wytypowani zostali: Alicja Pietraszewska, communications & business director, Spark Foundry/ Publicis Groupe Polska, Magdalena Popielewicz-Kędzierawska, digital project manager, GroupM, Michał Kwit, business and client operations director, Value Media, Jakub Komorowski, regional business unit director, Wavemaker, a także Łukasz Zaleśny, strategy & growth director, OMD Group.

- W ramach programu zapewniamy uczestnikom indywidualny mentoring oraz tworzymy sprzyjającą przestrzeń do tworzenia wspólnych projektów na rzecz branży, rozwijanie sieci kontaktów i budowanie marki osobistej, m.in. dzięki wystąpieniom publicznym. Ważną korzyścią dla uczestników jest także diagnoza potencjału przywódczego oraz feedback rozwojowy, udzielany przez konsultantów Antal – wymienia Andrzej Karasowski, vicepresident, head of strategic planning, Warner Bros. Discovery Polska, przedstawiciel IAA Polska.

W gronie ekspertów pierwszej edycji programu byli: Rafał Brzoska, Kasia Kieli, Wojciech Sobieraj, Jarek Ziębiński, Monika Żochowska i Ewa Dudzic. Rolę mentorów dla uczestników pełnili: Sylwia Chada, Maciej Herman, Stanisław Janowski, Igor Kaleński, Magdalena Kotlarczyk, Jacek Olechowski, Marcin Pery,  Piotr Piętka,  Wojciech Sobieraj, Agnieszka Sora, Donata Wolińska, Tadeusz Żórawski i Dorota Żurkowska.

W pierwszej edycji uczestniczyli: Olga Barańska (TVN Media), Agata Bartolik (Google), Anna Kuropatwa (Value Media), Dominika Niekraszewicz (Sales Tube), Sylwia Tygielska (Isobar Polska), Karolina Zagórska (LOTTE Wedel) Michał Bielecki (GroupM), Tomasz Kosko (Polpharma), Maciej Osajda (Polsat Media), Łukasz Papuda (LEGO Group), Rafal Szablicki (L'Oreal Polska), Adrian Roman (EssenceMediacom), Radek Wierzbiński (Allegro).

 

Organizatorem programu Marketing Masterminds jest IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy.

Dołącz do dyskusji: Startuje druga edycja IAA Polska Marketing Masterminds

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl