IBM Polska utworzył nowy dział analityki biznesowej
IBM Polska utworzył nowy dział konsultingu ds. zaawansowanej analityki biznesowej i optymalizacji procesów biznesowych, poinformowali przedstawiciele firmy na konferencji prasowej w środę.
"Firmy stają przed wyzwaniem działania w otoczeniu bardziej konkurencyjnym niż kiedykolwiek wcześniej. Oprócz tego, że liderzy muszą działać szybciej i z większą precyzją, muszą uzyskać przewagę i wzrost. To wymaga nowego podejścia" - powiedział dyrektor działu usług biznesowych IBM Polska Dariusz Śliwowski.
Pion BAO zatrudnia w tej chwili ponad 30 konsultantów. IBM zadeklarował, że będzie budować również w Polsce unikalne kompetencje w obszarze rozwiązań klasy Business Intelligence, kluczowych w nowoczesnej analityce biznesowej. W tym zakresie będzie także współpracować z uczelniami w Polsce.
Linia usług IBM Business Analytics and Optimization (BAO) obejmuje następujące obszary doradztwa biznesowego: Analizę i Optymalizację Danych Firmy, Zaawansowaną Analitykę, Analizę Ryzyka i Możliwości Dokonywania Oszustw.
IBM ocenia, że w latach 2007-2012 Business Analytics and Optimization (BAO) jako segment rynku IT, będzie osiągał szacunkowy roczny wzrost na poziomie 8%, a więc dwukrotnie więcej niż branża jako całość. Firma oczekuje, że w ciągu 5 lat BAO osiągnie poziom sprzedaży porównywalny do kluczowych systemów ERP.
Dołącz do dyskusji: IBM Polska utworzył nowy dział analityki biznesowej