IDMnet wydłuża cennik reklamowy
Internetowa sieć reklamowa IDMnet wprowadza cennik oparty na godzinnej emisji przekazu. W dni robocze obowiązuje sześć różnych stawek, a w weekendy i święta - siedem.
Internetowa sieć reklamowa IDMnet wydłuża z 15 minut do godziny
podstawowy czas emisji przekazu. Jednocześnie firma wprowadza
stawki zróżnicowane pod względem pory dnia: od poniedziałku do
piątku obowiązuje sześć poziomów cenowych, a w weekendy i święta -
siedem. Najdroższy jest "prime time" w dni robocze - za godzinną
emisję reklamy w całej sieci trzeba zapłacić 9,5 tys. zł.
Podstawowe stawki w cenniku IDMnet dotyczą billboardów, natomiast
za expand/scroll billboardy oraz double billboardy obowiązują
standardowe dopłaty. F
irma uzasadnia zmiany tym, że o określonych porach dnia reklamuje
się odmienne produkty, a różnicuje się też grupa odbiorców.
Dołącz do dyskusji: IDMnet wydłuża cennik reklamowy