IDMnet z systemem BBElements
IDMnet od listopada 2008 roku zmienia adserwer na system BBelements, rozszerzający możliwości m.in. w zakresie pomiaru statystyk.
- Ad Server BBelements jest narzędziem zarządzania reklamą internetową, który umożliwia sprawną i efektywną obsługę kampanii reklamowej - mówi Anna Kaczmarska, dyrektor zarządzający IDMnet.
System BBelements Ad Server rozszerza możliwości IDMnet między innymi w zakresie: pomiaru statystyk, w tym statystyk akcji, oraz analizy skuteczności realizowanych kampanii; targetowania kampanii, a w szczególności targetowania na słowa kluczowe, wg kontekstu (treści stron) czy też według zewnętrznych profili użytkowników; monitorowania przebiegu kampanii oraz automatyzacji tego procesu wspomagającego pracę plannerów oraz trafficów; czasu reakcji, który ulegnie znaczącemu skróceniu dzięki temu, że wprowadzane zmiany pojawiają się w systemie w czasie rzeczywistym.
Michał Hejka, dyrektor ds. badań i rozwoju IDMnet dodaje, że dzięki wprowadzeniu nowego systemu IDMnet zyska nie tylko nowe możliwości w zakresie optymalizacji kampanii oraz wykorzystania powierzchni reklamowej, lecz znacząco poprawi swoja działalność w zakresie client service.
Dołącz do dyskusji: IDMnet z systemem BBElements