'ikropka' nowym wydawcą magazynu wewnętrznego BGŻ
Bank Gospodarki Żywnościowej po kilku latach zdecydował się na odświeżenie wizerunku drukowanego magazynu wewnętrznego "PUZ". Firma w konkursie ofert wybrała propozycję zmian zaproponowaną przez agencję custom publishing "ikropka".
Magazyn "PUZ" jest jednym z głównych kanałów komunikacji wewnętrznej w BGŻ. Po wydaniu 25 numerów, zespół zarządzający projektem zadecydował o odświeżeniu formuły magazynu. Nowym wydawcą magazynu została specjalizująca się w "wydawnictwach na zlecenie" agencja "ikropka", która odpowiedzialna będzie za pełny cykl produkcyjny magazynu.
- W ciągu kilku ostatnich lat zmieniły się standardy komunikacyjne i kultura korporacyjna BGŻ - argumentuje zmiany w magazynie Robert Czekaj nadzorujący pracę ze strony agencji. - Nowy PUZ ma odzwierciedlać aktualną kondycję banku, wykorzystując świeże pomysły kreatywne i nowoczesne pomysły oraz metody edytorskie - dodaje.
Dzięki nowej atrakcyjnej makiecie "PUZ" z klasycznego biuletynu korporacyjnego ma stać się nowoczesnym magazynem informacyjno-integracyjnym. Główny celem miesięcznika dystrybuowanego wśród ponad 5 tys. pracowników ma być integracja zespołu. Periodyk z założenia ma być magazynem firmowym, który w warstwie tematycznej i redakcyjnej ma zwiększać zainteresowanie pracowników zdarzeniami w BGŻ.
Dołącz do dyskusji: 'ikropka' nowym wydawcą magazynu wewnętrznego BGŻ