SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Imago PR z działem corporate publishing i Waldemarem Szymczykiem z „GW”

Waldemar Szymczyk stanął na czele utworzonego w agencji Imago PR działu corporate publishing. Wcześnie pracował jako zastępca redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej” w Katowicach.

Imago PR uruchomiła dział corporate publishing ze względu na zapotrzebowanie firm i instytucji na merytoryczną komunikację. Nowy dział zajmuje się media relations skierowanymi zarówno do mediów tradycyjnych, jak też cyfrowych, oraz zarządzaniem publikacją treści na stronach internetowych klientów.


Kierownictwo działem corporate publishing objął Waldemar Szymczyk, który wcześniej przez 20 lat pracował w „Gazecie Wyborczej” w Katowicach, ostatnio jako zastępca redaktora naczelnego. Szymczyk to zresztą współzałożyciel katowickiego oddziału „Gazecie Wyborczej”.

Dołącz do dyskusji: Imago PR z działem corporate publishing i Waldemarem Szymczykiem z „GW”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
aka
I bedą trzepać niezliczoną ilosć sponsorowanych artykułów "merytorycznych". Tak zabija sie PR w Polsce.
0 0
odpowiedź
User
j
Miejmy nadzieję, że ich tekstów nie trzeba będzie redagować i tłumaczyć na polski jak bełkotu przysyłanego zwykle przez PR.
0 0
odpowiedź
User
Kobold
Bynajmniej to nie będą artykuły sponsorowane ale rzetelna i uczciwa komunikacja z mediami. Ta wielce merytoryczna Agencja nigdy nie skalała by swojego imienia tak nieetycznym procederem. Kompleksowa współpraca z miastami Katowice i Tychy oraz z ich niezliczonymi spółkami w rodzaju MZK czy MZO odbywa się na w pełni transparentnych zasadach.
0 0
odpowiedź