SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Inea jako sponsor Lecha Poznań uruchomi klubowy kanał telewizyjny (wideo)

Wielkopolski operator kablowy Inea został sponsorem technicznym klubu piłkarskiego Lech Poznań. W ciągu 3 miesięcy firma uruchomi cyfrowy kanał telewizyjny Lech TV.

Inea podpisała z Lechem Poznań umowę sponsorską na 5 lat, z możliwością przedłużenia na kolejne lata. Przypomnijmy, że przed miesiącem firma na taki sam okres zawarła porozumienie, w ramach którego jest sponsorem tytularnym stadionu, na którym Lech rozgrywa mecze (przeczytaj szczegóły).

W efekcie nowej umowy logo Inei znajdzie się na rękawie koszulek piłkarzy Lecha, a także na bandach elektronicznych wokół boiska i jednej z trybun, kartach wstępu, informatorach, programach meczowych oraz innych materiałach klubowych. Operator zyskał też prawo do wykorzystywania nazwy klubu w publikacjach własnych, w materiałach reklamowych i podczas działań marketingowych. Firma i klub planują razem prowadzić niestandardowe działania promocyjne dla kibiców.

Zostaliśmy dumnym sponsorem Lecha, gdyż jest to zgodne z naszymi celami biznesowymi i przyjętą strategią komunikacyjną. Podobnie jak klub chcemy umacniać swój wizerunek w Wielkopolsce. Ale nie bez znaczenia jest również to, że z całego serca kibicujemy Lechowi i życzymy mu, żeby dostarczał jak najwięcej powodów do radości swoim kibicom - przekonuje Janusz Kosiński, prezes Inei.

Ponadto Inea i Lech w ciągu najbliższych 3 miesięcy uruchomią razem kanał telewizyjny Lech TV. Będzie on miał charakter informacyjno-lifestylowy, a w jego codziennej ramówce znajdzie się serwis informacyjny na temat Lecha i autorskie materiały prezentujące klub i zawodników „od kuchni”. Inea zaczęła już rozmowy dotyczące transmisji archiwalnych meczów Lecha z właścicielami do tych materiałów.

- Lech TV, podobnie jak wszystkie telewizje klubowe na świecie, będzie promował klub i jego wartości. Będzie to format wzorowany na podobnych klubowych kanałach telewizyjnych w Europie Zachodniej - zapowiada Tomasz Zmyślny, dyrektor generalny Inei. - Celem tego projektu jest poszerzenie oferty dla kibiców Lecha. Przy czym dostęp do Lech TV Online w internecie pozostanie niezmieniony - dodaje Karol Klimczak, prezes KKS Lech Poznań.

Lech TV będzie nadawał przynajmniej 14 godzin na dobę, w tym 1-2 godziny nowych materiałów każdego dnia. Program będą mogli oglądać wszyscy abonenci pakietów standardowych telewizji cyfrowej Inea, czyli w tej chwili około 100 tys. mieszkańców Wielkopolski. Programy Lech TV będą cały czas dostępne w internecie, w co najmniej takim samym zakresie jak obecnie (w serwisie Lecha, poprzez kanał na YouTubie).

Inea złożyła już wniosek o koncesję dla Lech TV i oczekuje, że otrzymają do końca wakacji. Operator na razie nie planuje udostępniania nowego kanału innym sieciom i platformom satelitarnym. Lech TV ma być trzecim regionalnym kanałem Inei - po Telewizji WTK i Telewizji Wielkopolskiej. Z ekip redakcyjnych i infrastruktury tych dwóch kanałów będzie zresztą korzystał Lech TV.

Lech TV będzie pierwszym kanałem telewizyjnym klubu piłkarskiego w Polsce. Obecnie kluby najczęściej udostępniają realizowane przez siebie materiały wideo w internecie (głównie poprzez YouTube). Kiedy cztery lata temu Zygmunt Solorz-Żak zainwestował w Śląsk Wrocław, spekulowano, że ruszy kanał poświęcony temu klubowi. Natomiast w ciągu 9 lat, gdy właścicielem Legii Warszawa jest Grupa ITI, zrealizowano kilka cykli dokumentalnych o drużynie, które wyemitowano w kanałach Grupy TVN i nSporcie.

Dołącz do dyskusji: Inea jako sponsor Lecha Poznań uruchomi klubowy kanał telewizyjny (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl