Inea obsługuje abonentów na czacie
Grupa INEA udostępniła dla swoich abonentów bezpłatną formę kontaktu z konsultantami alternatywną wobec infolinii telefonicznej. Dzięki usłudze "Live Chat" najważniejsze wiadomości można na bieżąco otrzymać na stronie internetowej firmy.
Za pośrednictwem "Live Chata" klienci Grupy Inea mogą za darmo, bez konieczności korzystania z telefonu zasięgnąć informacji na temat najnowszych promocji czy rozwiązać zaistniałe problemy za pośrednictwem internetu. Aby skorzystać z usługi, nie trzeba mieć żadnego specjalnego oprogramowania, należy natomiast wejść na stronę www.inea.pl i kliknąć na okienko kontaktu "Live Chat". Rozmowa z konsultantami w sieci to alternatywa dla telefonicznego połączenia z infolinią.
- Chcieliśmy, aby nasi abonenci mieli wybór możliwości kontaktu z nami: tradycyjną rozmowę telefoniczną albo taką prowadzoną za pośrednictwem internetu - wyjaśnia Bartłomiej Mikołajczak, kierownik działu call center w Grupie Inea. - Czat jest też odpowiedzią na szybko rosnącą liczbę internautów wśród naszych klientów - dodaje.
Nowa usługa działa w godzinach pracy call center firmy- od 7 do 22 w dni robocze i od 9 do 17 w weekendy Równocześnie za pośrednictwem czata może być obsługiwanych 15 osób.
Dołącz do dyskusji: Inea obsługuje abonentów na czacie