SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

InnerValue i InnerLook wypromują Zakłady Mięsne Henryk Kania

Agencje InnerValue i InnerLook rozpoczęły współpracę w zakresie Public Relations oraz Investor Relations z Zakładami Mięsnymi Henryk Kania. Będą odpowiedzialne za PR korporacyjny, PR produktowy oraz relacje inwestorskie.

Do obowiązków agencji InnerValue należeć będzie opracowanie strategii komunikacji spółki z inwestorami indywidualnymi i instytucjonalnymi, mediami finansowymi oraz doradztwo w zakresie należytego wypełniania obowiązków informacyjnych. Za projekt odpowiedzialni będą Wojciech Iwaniuk oraz Łukasz Lewczuk.

Do zadań departamentu InnerLook należeć będzie kompleksowa obsługa z zakresu PR, w tym opracowanie strategii komunikacji, relacje z mediami, PR produktów marki Henryk Kania, prowadzenie biura prasowego oraz działania e-PR. Za projekt odpowiedzialna będzie Anastazja Pisula.

Klient wybrał agencję w postępowaniu ofertowym. Wcześniej dla zakładów mięsnych ZM Henryk Kania pracowała agencja Partner of Promotion.

Umowa został podpisana na czas nieokreślony.

Dołącz do dyskusji: InnerValue i InnerLook wypromują Zakłady Mięsne Henryk Kania

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bado
Z Panią Anastazją P. współpracowałem dużo ponad 5 lat i myślę, że to bardzo dobre posunięcie dla w miarę nowoczesnej i prężnie rozwijającej się marki. Pierwsze efekty zresztą widać zarówno w telewizji, jaki i po opiniach w internecie. Pozdrawiam.
odpowiedź
User
karaś
Żeś się bado wychylił ze znajomością nie powiem, tak ze 2 lata żeś się spóźnił z zachwalaniem tej babki ;D
Ale jeżeli to ona wypracowała aktualny wizerunek firmy, to nuff respect jak mawiają na czarnym lądzie! Dobry kawał roboty.
odpowiedź